news08.net/ads.txt

מאוחדת רמות דוד מקדמת את בריאות השן של ילדי קרית גת

פעילות מיוחדת התקיימה בנושא שיניים בריאות בגוף בריא בסניף רמות דוד של קופת החולים מאוחדת. את הפעילות העבירה מנהלת הסיעוד של המרפאה, עיינה דודאי שהציגה לילדי הגנים גורמי סיכון שונים לבריאות השיניים ודרכי התמודדות עם גורמי סיכון אלה.

כמו כן, דודאי הדגישה את חשיבות נושא שמירה יומיומית על שגרת צחצוח שיניים, במיוחד בקרב ילדים. הפעילות נעשתה במספר קבוצות והשתתפו בה כ-35 ילדים בגילאי הגן. תכנית עבור תלמידי גן ובתי ספר. בין היתר, התוכנית מעודדת שמירה על אורח חיים בריא, מניעת גורמי סיכון, העצמה ופיתוח אחריות אישית של התלמיד לשמירה על בריאותו. הפעילות הועברה באופן חוויתי, עיינה דודאי: במסגרת תפקידי כמנהלת הסיעוד והחשיפה לטיפול יומיומי בילדים, אני רואה את הפעילות בנושא בריאות השן כחשובה ביותר שחייבת לחלחל בקרב ההורים והילדים. לצערי, אנו נוהגים להתחיל לטפל בשיניים רק אחרי שהן מתחילות לכאוב ולהציק, לכן חשיפה לרפואה מונעת מקטינה את הנזק לטווח הארוך”. בהמשך, כך מתכננים במרפאה, יתקיימו ימי בריאות נוספים בנושא בריאות השן כשהפעילות תותאם לשכבות גיל נוספות.

מנהל המרפאה, דוד סיסו הדגיש את החשיבות הרבה בחינוך מגיל צעיר והכרה המוקדמת של שמירה על היגיינת השיניים בקרב ילדים. “ההבנה של הצורך הזה הינה נדבך מאוד חשוב בהתפתחות התקינה והבריאה של הילדים”, אומר סיסו. “באמצעות מצגות וסרטוני הדרכה, הילדים נחשפו לנושאים כגון שמירה על שיניים בריאות דרך שמירה על שגרה ורצף טיפולי, בדיקות קבועות ומעקב רציף”.

בנוסף למרפאת השיניים הקיימת היום במרפאת ”מלכי ישראל”, במסגרת הרחבת הטיפולים והשירותים למבוטחי הקופה בדגש על ילדים עד גיל 18, במסגרת סל הביטוחים הקופה סיכמה על שיתוף פעולה עם מרפאת השיניים של ד”ר שאדי עסלי, שהינו אחד הרופאים המקצועיים והוותיקים ביותר ובעל מרפאה המנגישה את הטיפול לילדים, תחת מעטפת רחבה של מטפלים, בדגש על זמינות תורים. מנהל המרפאה, דוד סיסו: “כמרפאה שמובילה בכמות המטופלים בגילאי הילדים, חשוב לנו מאוד להטמיע בקרב ההורים וילדיהם את החשיבות של בריאות השיניים והפה, ובמסגרת זו לחשוף בפניהם את סל הטיפולים והשירותים הניתנים במסגרת הקופה”.

פרטים ליצירת קשר עם המרפאה לייעוץ או קביעת תורים:

טלפון: 086308800

דוא”ל: [email protected]

כתובת המרפאה: נתיבות שלום 16, קריית גת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן