news08.net/ads.txt

מרקוביץ’ וד”ר באום הציעו להפוך חלק מ’מופת’ לסינמטק כפתרון לבאי קולנוע חן. עודד עמרם: “תמשיכו לחיות בסרט”

לאחרונה הציעו סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ וחברת המועצה, ד”ר רוני באום, האמונה על תיק האזרחים הוותיקים, להסב את אולם מופ”ת בעיר לבית קולנוע שייתן מענה לצרכני הסרטים ויהפוך לסינמטק מקומי. ראש העיר רחמים מלול, הביע את הסכמתו העקרונית למהלך.

כידוע, קולנוע ‘חן רחובות’ נחשב לפנינה תרבותית בלב שכונת המגורים שברחוב ש.בן ציון, ובמשך עשרות שנים הציע ללקוחותיו מגוון של סרטים איכותיים. האולם ששימש בשנים האחרונות כבית קולנוע לסרטים זרים וסרטי איכות נסגר לאחר שמפעיליו בשנים האחרונות לא רצו להמשיך להפעילו. מאז ועד היום מנסים גורמים שונים לקדם פתרונות להמשך הפעלת הקולנוע אך הלכה למעשה שום פתרון לא הגיע לכדי ביצוע – והקולנוע סגור.

לדברי עו”ד יניב מרקוביץ’, “לצערי הרב כל יום שהקולנוע סגור הופך את זה לעובדה מוגמרת. אלפי תושבים שצרכו את הסרטים במקום נותרו ללא מענה הולם ונאלצים לוותר על צפייה בסרט בקולנוע או שהם צריכים לנסוע לערים אחרות. מהיום הראשון אנו מלווים את הסגירה של הקולנוע בפרופיל נמוך במטרה למצוא פתרון ולא כותרת. ההצעה שלנו היא היחידה שניתן לבצע במידית, יש נכונות מצד רשת מוכרת להפעלת בתי קולנוע לשתף איתנו פעולה ואנו סבורים שהפתרון של אולם מופת יכול לתת פתרון מלא לבעיה. הכוונה היא להסב את האולם לבית קולנוע חדיש ולהפעילו לצד ערבי הזמר שמתקיימים במקום בסופי שבוע”.

מרקוביץ’ הוסיף: “אולם מופת הוא הפתרון היחיד שניתן להוציאו לפועל באופן מידי. לצערי, מספר גורמים מנסים למצוא חלופות אחרות, בלתי ישימות, כמו החלפת שטחים, הפקעות, מתן הטבות קבלניות ליזמים תמורת הפעלת הקולנוע ועוד. כל אלה לא עושים חוץ מאשר לזרוע חול בעיני הציבור ולנסות להיטיב עם בעלי קרקע פרטיים שהם יזמים וקבלנים לכל דבר ועניין. כולי תקווה שראש העיר יכשיר את המהלך בימים הקרובים ונוכל לצאת לביצוע באופן מידי”.

ד”ר רוני באום, הוסיפה: ” קולנוע חן שירת רבים מאזרחיה הוותיקים של העיר כמו גם סטודנטים וקהלים רבים שביקשו ליהנות מסרטים איכותיים. לצערי גורמים שונים מנסים לתת למאבק על הקולנוע פן פוליטי ורבים על קרדיטים מי הציל את הקולנוע כשבפועל הוא סגור. אנחנו מבקשים להניח את הפוליטיקה בצד ולתת מענה אמתי לתושבים בחלופה שנמצאת במרחק של מספר צעדים מקולנוע חן. אין סיבה שלא ניתן מענה מידי לתושבי העיר”.

עם זאת, היה גם מי שלא אהב את הרעיון – חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם. “טוב לו יהי שעו”ד יניב מרקוביץ’ יתעסק בתיק בו הוא אמון – ניקיון וחזות העיר, וד”ר רוני באום עם תיק הותיקים (תיק חשוב מאד). ולעצם העניין: אני לא רואה את ראש העיר מר רחמים מלול משקיע באולם מופת בן מיליון שמונה מאות לשני מיליון ש”ח במקרה הטוב ולהתאים את אולם מופת לסינמטק – השקעה בגג חדש חדש, כיסאות, מעלית, מכונת הקרנה ועוד. אז שכל אחד יתעסק עם התיק שלו. מי שאמון על מופת זה רשת חוויות והעומד בראשה – יו”ר הרשת, ח”מ אמיתי כהן. בל נשכח שמופת שייך להסתדרות. ולסיכום תמשיכו לחיות בסרט כי הדיון צריך להיות במועצת העיר ולא בתקשורת והשאלה מי משקיע שני מיליון שקלים במופת: העיריה או רשת חוויות – ובא לציון גואל”.

עצומה ברחובות למניעת סגירת קולנוע חן: "סגירתו תפגע באיכות החיים של התושבים"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן