מרתון ירושלים מזמין את חיילי וחיילות המילואים לרוץ ללא עלות

עיריית ירושלים, קצין מילואים ראשי ומערך הכושר הקרבי, מזמינים את נשות ואנשי המילואים שגויסו החל מה-7.10, להשתתף ללא עלות במקצי המרתון השונים.

על חומותייך הפקדתי שומרים: מרתון ירושלים מזמין את חיילי וחיילות המילואים לרוץ ללא עלות

מרתון WINNER ירושלים ה-13 במספר, יתקיים השנה ב-8.3 בסימן הצדעה לצה”ל, כוחות הביטחון וארגוני ההצלה. עיריית ירושלים, קצין מילואים ראשי ומערך הכושר הקרבי, מזמינים את נשות ואנשי המילואים שגויסו החל מה-7.10, להשתתף ללא עלות במקצי המרתון השונים.
בנוסף, נשות וילדי אנשי המילואים ששירתו או משרתים במלחמת ‘חרבות ברזל’, יזכו להנחה של 50% בדמי ההרשמה למרתון.

רצים שיירשמו לתחרות יקבלו ערכת פריטים הכוללת: חולצת מרוץ רשמית של saucony נותנת החסות לאירוע, מספר חזה בהתאם למקצה הזינוק האישי, שבב מדידה (צ’יפ) אלקטרוני חד-פעמי ושלל קופונים נוספים למבצעים והטבות.

מנכ״ל עיריית ירושלים, איציק לארי:
״עיריית ירושלים מצדיעה ומלווה את צה”ל, כוחות הביטחון וההצלה לאורך כל הדרך. מרתון ירושלים ה-13 ייערך בסימן הצדעה והוקרה עבור ולמען אלה השומרים על ביטחוננו, שעושים לילות כימים עבור מדינת ישראל. אירוע המרתון מחבר בין הקהילה לספורט ובין הרצים לעיר הבירה, על כל עוצמתה, נופיה ואופייה הייחודי. האירוע השנה יתקיים על רקע המלחמה, ומחובתנו לקיימו מתוך חזון ומבט לעתיד טוב ומבטיח, שבו הרוח של מדינת ישראל מנצחת. בערבות ההדדית וברוח הירושלמית- יחד רצים ומנצחים״

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: sportphotography

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן