news08.net/ads.txt

משבר הקורונה | הטבות למעסיקים ולעצמאים: דחיית תשלומים, הקפאת פעולות האכיפה והעיקולים

כסף

השר אקוניס ומנכ״ל הביטוח הלאומי סיכמו על דחיית תשלומים וכן על הקפאת פעולות האכיפה והעיקולים אתמול קיים שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס דיון חירום עם צמרת משרדו יחד עם מנכ״ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר ומנכ״ל שירות התעסוקה על הקלות לעצמאים ומעסיקים. בדיון, הנחה השר אקוניס את מנכ״ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר להוציא לפועל שורה של הטבות והקלות עקב משבר הקורונה, וזאת בנוסף להקלות שניתנו לשכירים שפוטרו או שיצאו לחופשה ללא תשלום (חל״ת).

בין ההטבות אותן סיכמו השר אקוניס והמנכ״ל שפיגלר:
1. דחייה של תשלומי ביטוח לאומי וביטוח בריאות של חודש אפריל.
2. פריסת התשלום הדחוי של חודש אפריל.
3. הקפאה מוחלטת של פעולות האכיפה כולל אי הטלת עיקולים חדשים ודחיית הטיפול בעיקולים קיימים.

הטבות משמעותיות אלו לטובת המעסיקים והעצמאים, מצטרפות לפעולות רבות שביצע הביטוח הלאומי עבור השכירים והפרילנסרים שפוטרו או יצאו לחל״ת וביניהם: מרצים, מורים, מדריכים, מורי דרך ועוד. סיכום זה הגיע מתוך הבנה כי דחיית תשלומים למעסיקים בשבועיים לא יועיל להם אלא רק ידחה את התשלום מיד לאחר חג הפסח שכרוך בהוצאות משמעותיות ביחס לימים כתיקונם.

שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס:  ״בימים האחרונים אני בקשר רציף עם כל הגורמים והארגונים המייצגים סקטורים שונים שנפגעו ממשבר הקורונה. למשרד העבודה והרווחה יש תפקיד משמעותי בניסיון להקל ככל הניתן על השכירים והמעסיקים במשק. בקשת העצמאים והמעסיקים נפלה על אוזניים קשובות והביאה אותנו להחלטה על שורת ההקלות״.

מנכ״ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר: ״הביטוח הלאומי קשוב לקשיים ומזדהה עם המצוקות איתם מתמודדים בימים אלה המעסיקים והעצמאים ובכוונתי לבחון כל דרך לסייע ולהקל עליהם בתקופה זו. הביטוח הלאומי ימשיך להיות עם ׳יד על הדופק׳ כדי לנסות ולתת לעצמאים זכויות נוספות מעבר לאלה הקיימות כיום״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן