news08.net/ads.txt

משהו חדש מתבשל בלוד

פודטראק בר חדש ומפנק נחנך לצעירי לוד

הפאבליק  בר חדש לצעירים נחנך השבוע בעיר לוד, בחסות ‘תוצרת הארץ’ ובשיתוף עם עיריית לוד. הפודטראק הראשון הוצב במתחם המכללה – תוצרת הארץ שבברחוב החשמונאים ויהיה פתוח לקהל הרחב

“הכל התחיל לפני שנה וחצי, במאי, כאשר ניסינו לייצר מרחב בטוח לצעירים בעיר, מקום בו אפשר לצאת מהבית ולשבת עם חברים”, שיתפו גל וליאור עוקשי  מנהלי קהילות תוצרת לוד, “בפעם הראשונה שכרנו באופן חד פעמי פודטראק לגן שמעוני וראינו את הביקוש של הצעירים בעיר ומשם יצאנו לדרך קנינו, עיצבנו, מיתגנו, ניסינו עד שהגענו לרגע ההשקה”. החלום שלהם הוא שכל צעיר וצעירה בלוד ימצאו את המקום שלהם לצאת ולבלות בו בעיר, לשבת עם חברים ופשוט לייצר ולהוסיף עוד מתחם בילוי.

ראש העיר  עו”ד יאיר רביבו שחנך את הפודטראק ציין ואמר כי: “מרגש לראות את הצעירים נהנים במתחם בילוי שנפתח בעיר ואנו נדאג שיהיה לכל הצעירים מקומות רבים לבלות בהם כפנאי”

היוזמים הודו לראש העיר עו”ד יאיר רביבו, למנהלת אגף פרויקטים שירן ג’רבי בוקרה, למנהלת אגף התרבות אורית עופר ולמחזיק תיק הצעירים  עומרי סער שמאפשרים לחלום ולהגשים את החלומות.

הפאבליק יפעל בכל שבוע, בימי שני ורביעי, בחצר המכללה תוצרת הארץ, רחוב החשמונאים 34.

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן