news08.net/ads.txt

משה חבושי שכיהן כסגן ראש העיר הלך לעולמו

חדשות 08 אילת

אמש (ב’) הובא למנוחות משה חבושי ז”ל, בן 82 במותו. משה מוותיקי העיר אילת, כיהן כחבר מועצת העיר בין השנים 1978-1993 וכסגן ראש העיר בין השנים 1980-1983, מעמודי התווך של הקהילה, שפעל רבות למען העיר אילת וקידומה.

ראש העירייה – אלי לנקרי ספד לו ואמר: “היום אנחנו נפרדים בצער גדול מאוד מאיש יקר ואהוב – משה חבושי זכרו לברכה, ממייסדי ובוני העיר אילת, שכיהן משך 15 שנים כחבר מועצת העיר אילת, מתוכן ארבע שנים כסגן ראש העיר אילת. במסגרת תפקידיו הציבוריים שימש גם כיו”ר החברה למוסדות חינוך שלימים הקימה את רשת המתנ”סים. איש חסד ואמת, צנוע וענו, מעמודי התווך של הקהילה המקומית, שהקים כאן משפחה שורשית.  הייתה לי הזכות הגדולה להכיר באופן אישי את משה זכרו לברכה. איש משפחה למופת, בעל מסור לאולגה שתיבדל לחיים ארוכים וטובים, אב נהדר לילדיו אבירן וענת ולטלי זכרה לברכה. בגיל 10 הוא עלה לארץ מבגדד ולאילת הגיע בשנות ה 20 לחייו לאחר שלמד ראיית חשבון באוניברסיטה. את חייו בעיר אילת החל כחשב הראשי במפעל תמנע עד שנסגר. מאז ובמשך 45 שנים עסק בתחום וגידל דורות של מתמחים בראיית חשבון. הוא היה בין הראשונים שפתח משרד לראיית חשבון באילת ובין לקוחותיו היו גם גופים ועמותות להם נתן שירות בהתנדבות. 

משה אוהב אדם ועולם. זכה בחייו לעשות את כל מה שאהב. איש של חסד ואמת, איש ישר והגון, איש של צדק, אוהב שלום ורודף שלום, איש של צניעות וענווה, דרך ארץ ונועם הליכות, איש שאהב את הבריות והם כמו עכשיו החזירו לו אהבה וכבוד. האנשים הרבים שבאו ללוות את משה בדרכו האחרונה, גם בשעת לילה מאוחרת, מלמדים ומעידים יותר מכל על אישיותו המיוחדת. כזה היה משה ולי היתה הזכות הגדולה להכיר אותו מקרוב. את דרכו, את מעשיו, את פועלו, ואת כל הטוב שסבב סביבו. מעשיו ופועלו, יעמדו תמיד לזכותו. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים, ומנוחתו עדן, אמן”. 

צילום: עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן