משה חן ששון ממזכרת בתיה טיפל בפצועים בפיגוע בירושלים

“הייתי עם אופנוע חירום של איחוד הצלה ברמזורים של הכניסה לעיר ושמעתי קולות ירי”

בוקר קשה עבר משה חן ששון, ממזכרת בתיה המתנדב באיחוד הצלה סניף רחובות והסביבה. משה נקלע הבוקר לזירת הפיגוע בירושלים, בו נרצחו 3 אזרחים.

לדבריו, “הייתי עם אופנוע חירום של איחוד הצלה ברמזורים של הכניסה לעיר ושמעתי קולות ירי. עצרתי מיידי לסייע עם הציוד הרפואי של איחוד הצלה והזעקתי את כוחות ההצלה. בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע למספר נפגעים במצבים שונים. כמו כן צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר נפגעי חרדה ששמעו את קולות הירי”.

בעקבות פיגוע הירי בתחנות ההסעה ביציאה מהעיר ירושלים נפגעו 16 בני אדם (עפ״י גורמי הרפואה), בהם 3 אזרחים שנרצחו. יתר הנפגעים (כולל נפגעי חרדה) ברמות פציעה שונות, (בהם 3 במצב קשה) פונו לקבלת טיפול רפואי.

2 המחבלים, תושבי מזרח ירושלים, נוטרלו בזירה בתוך זמן קצר וחוסלו ע״י 2 חיילי צה״ל שהיו במקום שלא בתפקיד ואזרח נוסף שביצעו ירי לעברם. מתחקור ראשוני של הפיגוע עולה כי המחבלים הגיעו לאזור הבוקר ברכב כשהם חמושים בנשק מסוג m-16 ואקדח. בשלב מסוים החלו בביצוע פיגוע הירי לעבר אזרחים וחוסלו במקום. בחיפוש משטרתי ברכב המחבלים נמצאו מחסניות ותחמושת רבה.

בשעה זו מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי הגיע לזירת הפיגוע ומקיים הערכת מצב עם מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן ומפקדים נוספים.

◼️ לקבוצת חדשות מזכרת בתיה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות איחוד הצלה | דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן