news08.net/ads.txt

משה כהן מציין 44 ויניב מרקוביץ’ מפנק בעוגה. תרימו להם!

משה כהן הוא איש מיוחד, מהזן שלא נולד כל יום, מהזן שאולי כבר לא נולד בכלל, מסוג האנשים שיגיד לך בפנים את מה שלא תרצה לשמוע ויילך תמיד עם האמת שלו, מסוג האנשים שיילחמו בשיניים עבור הנזקקים, עבור האביונים, עבור הציבור. הוא מסוג האנשים שהנשמה והלב הענק שלהם יוצא מבעד לבגדים וניכר לכל, מסוג האנשים שיושיטו לך יד מגבוה כדי לעזור לכם לקום ולא כדי להסתכל עליכם מלמעלה. באופן אישי, מי שקרוב לאיש הזה יודע שמדובר בזכייה גדולה ממפעל הפיס – אדם ירא שמיים, אדם טוב לבב, איש משפחה, איש של אנשים.

היום הוא חוגג את יום הולדתו ה-44, סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’ (עוד לב ענק), פינה מספר דקות מהלו”ז הצפוף והפתיע את משה בעוגה מפנקת. זה הזמן להרים לו ולאחל בריאות איתנה, כוחות ושמחה ויותר מכל נפש רגועה, ישועות ורגעים ללא דאגות – כי בתכל’ס לזה כל אחד זקוק באמת. יום הולדת שמח, חבר!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן