משה מלול: “גם בגיל 77 אבא חד כתער, חרוץ, חריף, עם מוסר עבודה גבוה, נחישות והתמדה”

ההחלטה של ראש העיר רחובות רחמים מלול להתמודד פעם נוספת בבחירות המוניציפליות – כפי שפורסם בחדשות 08 כבר לפני שבועיים, ובאופן רשמי אמש – עוררה גל של תמיכה בקרב בני משפחתו. בנו משה, ידוע כמעריץ מושבע של אביו, מחד, ואדם דעתן מאידך, שאינו שותק לציבור המכפישים והמלעיזים שצצים בעיקר בתקופת בחירות ומנסים לפגוע באביו

ההחלטה של ראש העיר רחובות רחמים מלול להתמודד פעם נוספת בבחירות המוניציפליות – כפי שפורסם בחדשות 08 כבר לפני שבועיים, ובאופן רשמי אמש – עוררה גל של תמיכה בקרב בני משפחתו.

בנו משה, ידוע כמעריץ מושבע של אביו, מחד, ואדם דעתן מאידך, שאינו שותק לציבור המכפישים והמלעיזים שצצים בעיקר בתקופת בחירות ומנסים לפגוע באביו.

מלול ג’וניור נענה לבקשתי להתייחס להתמודדות הנוספת של אביו, האחרונה, כפי שהצהיר כאמור אמש.

“אז אחרי כ-14 שנים בראשות העיר, אבא החליט שהוא עדיין ‘רעב’ כדי להמשיך לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב: לשרת את ציבור התושבים של רחובות. אני באופן אישי שמח מאד על ההחלטה שלו וכולנו תומכים בו ועומדים מאחוריו. אין לנו צל של ספק שהוא היה ונשאר הטוב ביותר, הראוי ביותר והמקצועי ביותר.

ההתמודדות המרתקת הזו בפעם הרביעית ברצף, מעידה על המסירות והמחויבות העמוקה של אבא לקהל הבוחרים ולעיר שהוא משרת בכל נתיבי חייו.

אבא הוא ההוכחה הטובה ביותר לכך שאפשר לעשות תפקיד כל כך משמעותי ומאתגר, בצורה יחודית ומיוחדת, גם בגיל 77! חד כתער, חרוץ, חריף, מוסר עבודה גבוה, נחישות, התמדה ועוד… כל אלו רק חלק קטן משלל יכולות מרשימות שאבא עדיין מחזיק גם ב”גילו המופלג” לצד אכפתיות ואהבה אמיתית לתושבי רחובות.

אני מאמין ביכולת המנהיגותית המרשימה שלו וביכולת להמשיך להביא ערך ושינויים חיוביים לתושבי העיר. האנשים שהצביעו לו עד היום ימשיכו וילכו איתו גם הפעם כי הם מאמינים בו שוב ושוב ושוב… ובצדק. הם מזהים את היכולת שלו להביא רק טוב לעיר כפי שעשה זאת עד היום.

אני מאחל לאבא שפע והצלחה גם הפעם. הצלחה בעמידה באתגרים של התקופה הבאה, בהובלה עם החזון והערכים שלו, ושימשיך להשקיע את הכוחות שלו למען הציבור בשיפור איכות החיים של תושבי העיר.

אני אלך בגבו פיזית ורוחנית גם בבחירות הללו, בתקווה ובאמונה שלמה שגם הפעם הוא יסיים אותן כווינר אמיתי – משום שהוא הראוי ביותר”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

ההצהרה של ראש עיריית רחובות רחמים מלול

רחמים מלול יכריז: “אתמודד שוב על ראשות העיר רחובות”

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן