news08.net/ads.txt

משה שטה: “מקווה שכולם ישימו את האינטרסים שלהם בצד וידאגו לקידום החינוך ברמלה”

כולם שותקים ושטה פותח את הפה. חבר מועצת העיר רמלה התייחס לסערה שפרצה בישיבת המועצה

חבר מועצת העיר רמלה, משה שטה, התייחס לפני זמן קצר (שלישי) לפרשת החינוך בעיר ובהקשר למחאת ההורים שהתרחשה במהלך ישיבת המועצה.

שטה ציטט את אלברט איינשטיין: “אני אף פעם לא מלמד את הסטודנטים שלי, אני רק מנסה לייצר את התנאים שבהם יוכלו ללמוד”, והוסיף: “לאחרונה כולנו נחשפנו לפגמים במוסדות החינוך השונים בעיר. זה לא עניין של אופוזיציה וקואליציה, מדובר בחינוך של ילדינו – הדורות הבאים. לכן, אני דורש לקיים באופן דחוף דיון מעמיק ורציני בנושא הפגמים בכל מוסדות החינוך בעיר. מקווה שכולם ישימו את האינטרסים שלהם בצד ויעסקו באמת לשיפור ולקידום פני החינוך בעיר – ויפה שעה אחת קודם”.

שטה הוסיף בשיחה עם חדשות 08 כי הפגמים עליהם הוא מדבר קשורים למחאת הורים הנרקמת בימים אלו בעיר. לפי שטה, “הורים רבים מיואשים ממצב הגנים של ילדיהם, גנים מוזמנחים, ציוד ישן, תשלומי הורים גבוהים ועוד”.

צילום: פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן