news08.net/ads.txt

משטרת ישראל: הוארך מעצרו של החשוד, בן 34 מרחובות, בארבעה ימים; כעת מותר לגלות: הילד נדקר באמצעות סכין

עצור

בתום דיון שנערך היום (שישי) בעניינו של החשוד בדקית הילד בן ה-6 בגן המגינים, אשר התקיים בבימ”ש השלום בפ”ת, הוארך מעצרו של החשוד, בן 34 מרחובות, בארבעה ימים. לדברי המשטרה, החקירה נמשכת. לשאלת חדשות אפס שמונה הותר לפרסום כי החשוד דקר את הילד באמצעות סכין.

עצור

הבוקר דיווחנו כי מצבו של הילד משתפר. ד”ר דוד יהודה, מנהל יחידת כירורגיה כף יד מקפלן, אשר ניתח אתמול בערב את הילד שנדקר מחפץ חד, מעדכן על מצבו הבוקר (שישי): ״מצבו של הילד הבוקר טוב. במהלך הניתוח ביצע הצוות הרפואי בקפלן סקירה מקיפה של כל איזור המרפק הקרוע. בנס גדול לא נפגעו העורק הראשי והעצבים למרות שהדקירה היתה קרובה מאוד אליהם. צוות חדר ניתוח ביצע בהצלחה תפירה של כל מסת השרירים המכופפים של האמה והאצבעות ומערכת כלי דם. הילד עבר גיבוס של היד למשך מספר שבועות ויישאר להמשך אשפוז במהלך סוף השבוע״.

כזכור,  לאחר סריקות איתרו כוחות המשטרה גבר, בן 34 מרחובות, החשוד במעורבות בפציעתו של הילד בן ה 6. החשוד נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה, הנסיבות נבדקות.

(צילום: קפלן)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן