news08.net/ads.txt

משטרת ישראל: מופצות שמועות בלתי מבוססות ומידע ישן שאינו בתוקף בנוגע להגבלות

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: בימים האחרונים מופצות שמועות בלתי מבוססות ומידע ישן שאינו בתוקף ואינו רלוונטי (דוגמא מצ״ב) ברשתות החברתיות שיש בהם כדי להטעות את הציבור.

יודגש כי עד שההגבלות המפורטות בנוגע לימי חגי תשרי לא יפורסמו באופן רשמי ויכנסו לתוקף משפטי במהלך השבוע, יש להימנע מפרסום שמועות באשר למותר ולאסור בימי החג והפצת מידע שגוי באשר להגבלות השונות הצפויות בכדי להימנע מהטעיית הציבור.

עם כניסת ההגבלות לתוקפן בחקיקה מוסדרת, המידע המעודכן והרלוונטי יתפרסם ע”י הרשויות המוסמכות בהמשך השבוע, ובין היתר ע”י המשטרה בערוצי הדיגיטל השונים ובאמצעי התקשורת. כמו כן ניתן יהיה להתעדכן בהגבלות שיאושרו ויכנסו לתוקפן באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה – מוקד 110.

ללא קשר לכך, בימים אלו משטרת ישראל ממשיכה בהיערכות והכנות לקראת הסגר הצפוי ברחבי הארץ (הודעה מפורטת על כך תופץ בהמשך השבוע) בדגש לפעילות פיקוח ואכיפה בהתאם לחוק ולהחלטת הדרג המדיני.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן