news08.net/ads.txt

משטרת ישראל השיקה אפליקציה חדשה: שירותי משטרה מקוונים

במסגרת הנגשת שירותי משטרה מקוונים לאזרחים, עמלו במשטרת ישראל בחודשים האחרונים על פיתוח אפליקציה ייחודית שתאגד בתוכה את כל הקישורים לשירותי המשטרה הניתנים לאזרחים באופן דיגיטלי דרך המרשתת. לאחר עבודה מאומצת, עלתה לאוויר האפליקציה, המביאה בשורה של שינוי, חידושים ושירותים המאפשרים לאזרחים גישה נוחה וידידותית בפנייה למשטרה מכל מקום באמצעות המרשתת. האפליקציה פועלת באופן מאובטח ומוצפן, לשמירה מיטבית על בטחון המידע והפעולות המתבצעות ברשת.

הגשת תלונה באופן מקוון כבר פועלת ומונגשת לציבור מזה זמן, ובאמצעותה מוגשות אלפי תלונות למשטרה דרך התיווך הרשתי. בתוך האפליקציה, בנוסף לתלונה מקוונת נמצאים כעת מגוון שירותים:

✔️בקשה לתעודת מידע פלילי או תעבורתי
✔️זימון תור לתחנת המשטרה
✔️איתור מידע על נעדרים
✔️איתור מציאות יקרות ערך שנמסרו למשטרה
✔️איתור הודעות על הפגנות/תהלוכות
✔️בקשה לקבלת רישיון לקיום אירוע
✔️תשלום קנסות תעבורה
✔️דיווח על תאונת דרכים קלה
✔️דיווח על אבדה
ועוד.

בתוך שלל השירותים הניתנים באפליקציה, ניתן גם להיות מעודכנים און-ליין ובכל שעה בהודעות הדוברות של המשטרה אודות אירועים, פעילות ועשייה של השוטרים בשטח.

מטרת הפרויקט הוגדרה כשדרוג איכות השירותים המקוונים הניתנים לאזרחים בעידן הדיגיטלי, כחלק מחיזוק הקשר בין המשטרה לאזרח באמצעות המרשתת.

משטרת ישראל רואה בהשקת האפליקציה כלי יעיל וחשוב במתן השירותים, וממליצים לאזרחים להוריד את האפליקציה בחנויות הוירטואליות: google play ו-app store.

יודגש כי הגשת תלונה מקוונת אינה מחליפה דיווחים בגין אירועי חירום, ובאירועים מסוג זה יש לפנות למוקד 100 של המשטרה. כמובן שבכל פנייה ניתן לפנות כרגיל אל תחנות המשטרה הפרוסות ברחבי הארץ.

קישורים להורדת האפליקציה – כאן:

אנדרואיד:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.police.civilapp

אפל’:
https://apps.apple.com/il/app/%D7%9E%D7%A9%D7%98%D7%A8%D7%AA-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C/id1615564653?l=iw

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן