news08.net/ads.txt

משטרת ישראל פיענחה את אירוע הדקירה בתחנת הדלק בצומת ברנר – צפו בתיעוד

גונב

בתום חקירה של משטרת ישראל הוגש כתב אישום נגד החשוד באירוע הדקירה שהתרחש בסוף דצמבר בתחנת דלק בצומת ברנר.

תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל על מוכר בחנות הנוחות שנפצע כתוצאה מדקירה על ידי חשוד שנמלט מהמקום. פעילות חקירתית של משטרת ישראל הביאה מספר ימים לאחר מכן, לאיתורו ולמעצרו של החשוד במעשה, בן 33 מקרית עקרון. במהלך מעצרו ניסה החשוד להימלט מהשוטרים, ובסיוע מסוק משטרתי הצליחו השוטרים בתום מרדף רגלי לעצור את החשוד שהתנגד למעצרו ואף איים על השוטרים כי יפגע בהם. החשוד נלקח לחקירה בתחנת המשטרה ביבנה.

https://youtu.be/-kxKYjWhaeg

על פי כתב האישום, הגיע הנאשם לחנות הנוחות כשהוא אוחז בשתי שקיות ונושא עליו סכין. הנאשם ניגש לכיוון מדף הסיגריות הממוקם מאחורי דלפק המוכר וביקש לקחת בעצמו סיגריות מהמדף. המוכר סירב לכך והנאשם החל להתווכח עימו ולקלל אותו. בשלב מסוים, לקח הנאשם פחית טונה, מבלי לשלם עליה ויצא מהחנות. המוכר יצא מהחנות בעקבות הנאשם, לקח ממנו את פחית הטונה וחזר אל החנות. הנאשם ניגש בשנית אל דלת החנות ובתגובה ניגש המוכר אל הדלת בכדי למנוע את כניסתו, אז שלף הנאשם סכין ודקר את המוכר בבטנו. הנאשם נמלט מהמקום והמוכר פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובשבוע שעבר הגישה הפרקליטות , כתב אישום ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בעניינו, בגין חבלה בכוונה מחמירה, החזקת סכין שלא כדין, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ואיומים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן