news08.net/ads.txt

משטרת ישראל תבדוק: האם הנהגים בתאונת הדרכים שהתרחשה הלילה בכניסה לפארק המדע היו בעת גילופין?

במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) נתפסו מספר נהגים במבצע אכיפה לתפיסת נהגים השרויים בגילופין, כאשר אחד מהם אף נהג ללא רישיון – הוא נבדק בנשיפון, המשמש להערכה ראשונית לקיומו של אלכוהול מעל המותר בגופו של הנהג, ולאחר מכן עבר בדיקת דם בבית החולים קפלן. היום צפוי להיות מוגש כנגדו כתב אישום.

התאונה הלילה (צילומים: באדיבות ”איחוד הצלה”)

משטרת התנועה מגבירה את האכיפה על נהגים שעולים על ההגה תחת השפעת אלכוהול. בלילה התפרסו שוטרים ומתנדבי תנועה בסמוך למוקדי בילוי, מועדונים וברים, וביצעו בדיקות שיכרות במסגרת מדיניות “מניעה מצבית” של משטרת ישראל, שמטרתה למנוע את התאונה הבאה עקב נהיגה בשכרות ולאפשר לאזרחים להיבדק בטרם עלייתם להגה.

בתוך כך, תבדוק המשטרה האם הנהגים בתאונת הדרכים שהתרחשה הלילה בכניסה לפארק המדע היו בעת גילופין. התאונה הקשה אירעה בין שני רכבים בשעה 3:40 ומהמקום פונו שישה פצועים קל, במהלך הפינויים אחד מהנוסעים שנלכד ברכב חולץ על ידי צוותים של כיבוי אש. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה אשר הגיעו למקום, העניקו סיוע רפואי לנפגעים שפונו מזירת התאונה באורח קל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן