news08.net/ads.txt

משלחת החינוך של גדרה מובילה ביריד הבינלאומי לחינוך של משרד החינוך וה-OECD

בימים אלה מתקיים כנס ביאנלה לחינוך בינלאומי בהשתתפות נציגות ונציגים מ-48 מדינות השותפות בפרויקט Education 2030 לפיתוח עתיד החינוך. בין המשלחות המופיעות בכנס – מככבת משלחת החינוך של המועצה המקומית גדרה עם “עכשיו אני” – תכנית ייחודית לצמצום שחיקה ושימור צוותי חינוך.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, אמר השבוע: “אני גאה בנציגות המכובדת שלנו בכנס ביאנלה לחינוך בינלאומי 2022. בכנס, מוצגת התוכנית הייחודית של המושבה גדרה לצמצום שחיקה ושימור צוותי חינוך מצוינים ואיכותיים במערכת החינוך היישובית – “עכשיו אני”. אני רוצה להודות לצוות שלנו במשלחת – ענת קוך מנהלת אגף החינוך, גלית דניאל מנהלת אגף חברה וקהילה והאמונה על החינוך המיוחד וברכי יעיש מנהלת גני הילדים יחד עם נציגות צוותי החינוך אפרת ליכטנשטיין ויערית אביגל, אורי אסייג היועץ הארגוני ואילנה מידני, שמייצגים ומדגימים את דרכי החינוך והפעולה שהזניקו את המושבה גדרה לקדמת הבמה של החינוך במדינת ישראל. תודה רבה לכם על הייצוג המכובד. בגדרה חושבים חינוך, חושבים עתיד למען קיימות הדורות הבאים. החינוך הוא עמוד התווך עליו אנו נשענים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן