news08.net/ads.txt

משלחת ספורטאים גדולה מיבנה תשתתף השנה באולימפיאדת הילדים 2024

“משחקי הספורט יעניקו אתגר והנאה ספורטיבית, לצד קידום ערכי סובלנות, כבוד הדדי ועבודת צוות”.

משלחת ספורטאים צעירים מיבנה תשתתף השנה באולימפיאדת הילדים והילדות ה-15 שתתקיים בחודש מאי במכון וינגייט בנתניה.

האולימפיאדה הינה אירוע ספורטיבי-חינוכי-חברתי המתקיים בהובלת מינהל הספורט במשרד התרבות והספורט, התאחדות הספורט לבתי הספר והרשויות המקומיות.

ראש העיר, רועי גבאי: “השנה יותר מתמיד יש ערך חשוב להשתתפות במפעל האדיר הזה שיבטא את ניצחון הרוח והספורט על כל אתגר ומכשול”.

במסגרת האולימפיאדה שתתקיים ב-9 במאי 2024, מתחרים אלפי ילדות וילדים במגוון רחב של ענפים, פוגשים ילדים מערים שונות וחווים חוויה ספורטיבית מרגשת ובעלת עוצמה.

השנה, כחלק מתכנית העבודה השנתית לקידום מצוינות בספורט ביבנה, סיכם ראש העיר, רועי גבאי עם מנהל מחלקת הספורט, שאול דוד, כי באולימפיאדה תשתתף משלחת מהעיר יבנה, בגילאי 12-15.

המשלחת מיבנה תמנה עשרות ספורטאיות וספורטאים בענפים כגון אקרובטיקה, גלגליות, כדורסל, כדורגל, אתלטיקה קלה, טאקוונדו, התעמלות אומנותית ועוד. בימים אלה החלו במחלקת הספורט בגיבוש חברי המשלחת שייצגו את העיר.

ראש העיר, רועי גבאי: “אולימפיאדת הילדות והילדים הינה אירוע עממי כשהמטרה העומדת לנגד עיננו היא קודם כל השותפות, החוויה וערכי הספורט. השנה יותר מתמיד יש ערך חשוב להשתתפות במפעל האדיר הזה שיבטא את ניצחון הרוח והספורט על כל אתגר ומכשול”.

מנהל מחלקת הספורט, שאול דוד: “הספורטאים הצעירים שלנו יזכו לחוויית ספורט ייחודית ומרגשת. משחקי הספורט יעניקו אתגר והנאה ספורטיבית, לצד קידום ערכי סובלנות, כבוד הדדי ועבודת צוות”.

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן