news08.net/ads.txt

משלחת ראשי רשויות מקומיות ביקרה בסין

מרכז השלטון המקומי בישראל מקדם כבר שנים את נושא החדשנות העירונית, ומהווה מודל גם לרשויות מהעולם.
מתוקף כך, קיבלו השנה ראשי הרשויות הזמנה מארגון CPAFFC, המקבילה הסינית של מרכז השלטון המקומי, יחד עם שגרירות סין בישראל לביקור במעצמה העולמית.
יו”ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים-רעות, עמד בראש המשלחת, שכללה גם את צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים; רועי לוי, ראש עיריית נשר; ישראל גל , ראש עיריית קרית אונו; ליזי דלריצ׳ה, ראש מועצת גני תקווה ויו”ר ועדת קשרי חוץ בשלטון המקומי; איתי וייסברג, ראש מועצת בנימינה גבעת עדה; סאופת ריא, ראש עיריית סח’נין; שושי כחלון כידור, ראש עיריית כפר יונה; אבי אלקבץ, ראש עיריית עפולה; מחמוד עאסי, ראש מועצת כפר ברא; אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון; ודוד אזולאי, ראש מועצת מטולה.

המשלחת ביקרה במרכז החדשנות סין-ישראל המוקם בימים אלו בפוטו, שנגחאי, ומחזק את שיתוף הפעולה המדעי-טכנולוגי בין שתי המדינות, שיהווה במה לחדשנות מוניציפלית בדגש על תשתיות ויזמות. עוד נפגשו חברי המשלחת עם סגנית יו”ר ארגון ה- CPAFFC ולמדו על פועלה לקידום פרויקטים שמחברים בין אנשים ורשויות מקומיות ברחבי העולם.

חברי המשלחת סיכמו על המשך שיתוף פעולה בין הרשויות בארץ ובסין לטובת שני הצדדים וכבר נרקמו פרויקטים משותפים לשתי המדינות בעפולה ובנשר.

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס אמר בביקור כי לסין, כמו ליהודים, תרבות ומורשת עתיקת יומין, שמלווה ברצון עז להתקדם. מסורת לצד חדשנות. ואכן, המארחים, בנוסף לחדשנות ולחשיבה על העתיד, חשפו את אורחיהם לחיי הקהילה היהודית בעיר בימי מלחמת העולם השנייה, ביקרו איתם בבית הכנסת “אוהל משה”, וסיירו איתם ב”מקדש השמיים” והחומה הסינית.

ראשי הרשויות ראו בביקור הזדמנות ללמידה וניצלו את הזמן ליצירת קשרים. למשל, ראש עיריית כפר יונה, שושי כחלו-כידור סיכמה את הביקור כך: “אני מאמינה בקיומם של קשרים ויחסים חוצי מדינות ויבשות ויודעת שיש בהם כדי לתרום את תרומתם למיצובה של העיר ועתיד תלמידיה, וודאי בעת הגלובלית בה אנו חיים. מכאן אני חושבת, שלצד מה שכבר קיים ונעשה בתחום זה נכון יהיה להמשיך, לעשות ולמנף, ואף התחלתי לפעול בכיוון”.

לקראת החזרה ארצה הזמין ביבס את מקביליו הסינים לוועידת השלטון המקומי, מוניאקספו 2020 בישראל. שגריר סין בישראל כבר יצר קשר עם ראשי הרשויות לצורך קידום ומינוף שיתופי הפעולה

צילום: דוברות שלטון מקומי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן