משמר העיר – חיזוק ביטחוני חדש בקריית מלאכי

אם אתם בגילאי 25-65 ומעוניינים להתנדב במעגל ההגנה, לפרטים והרשמה ניתן ליצור קשר עם אסף פלג

לא רק כיתות כוננות: קריית מלאכי מקימה גם את “משמר העיר” – להגנה וסיורים רגליים ורכובים. את היחידה ינהל סרן (במיל’) אסף פלג, תושב העיר לשעבר מפקד צוות ביחידת דובדבן. בקרוב: כנס התנעה ראשון

בעקבות המצב הביטחוני וחיזוק היכולת להתמודד עם אתגרי אבטחה, הוקם בקריית מלאכי מעגל הגנה אזרחי בשם “משמר העיר”. הארגון מהווה חלק מהמיזם “משמר העם” של ארגון השומר החדש ויהווה תמיכה וחיזוק למערכת הביטחון המקומית.

מעגל ההגנה ישמש גם כתוספת לכיתת הכוננות הצבאית ולכיתת הכוננות המשטרתית הפועלות בעיר ויפעל בשני מצבים: בשגרה ובחירום. המתנדבים, יקבלו הכשרות מתאימות ויסייעו בחיזוק הנוכחות הביטחונית בעיר ויתפקדו כעיניים נוספות וכוח הרתעה. משמר העם פועל במספר רשויות בישראל וכעת מגיע גם לקריית מלאכי.

מנהל כיתת הכוננות בעיר, אסף פלג, סרן במיל’ ומי שעתיד לנהל את משמר העיר מסביר כי היכולת של ההגנה האזרחית לפעול במצבי חירום חשובה מאוד. “אנו יודעים שהיא יכולה להשפיע על מציאות טובה יותר ולספק סיוע בזמן אמת.” היחידה תתנהל בתיאום מלא עם אגף הביטחון בעירייה.

ראש העיר, אליהו זהר, שגם חתם על פעולת ההקמה: “הקמת מעגל הגנה אזרחי בקריית מלאכי היא צעד חשוב להגברת הביטחון בעיר. אנו קוראים לתושבים להצטרף למאמץ המשותף להגנה ולשמירה על סדר והביטחון.”

אם אתם בגילי 25-65 ומעוניינים להתנדב במעגל ההגנה, מוזמנים להשתתף בכנס מתעניינים הנערך בהמשך. לפרטים והרשמה ניתן ליצור קשר עם אסף פלג בטלפון: 050-9095501 או לחצו כאן.

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן