משפחה שיצאה לחופשה במקדוניה, תבעה את חברת הנסיעות בגין עוגמת נפש ותפוצה ב-2,600 שקלים

משפחה שיצאה לטיול במקדוניה תבעה חברת נסיעות מוכרת מרחובות בגין עוגמת נפש.

המדובר בזוג הורים ושלושת ילדיהם שיצאו לחופשה בחודש מאי אשתקד לאחר שסגרו דיל מול חברת נסיעות מוכרת מרחובות תמורת 16,000 אלף שקלים. טרם יציאתם החלה החופשה להסתבך, לדבריהם ובתביעה שהגישה המשפחה לבית משפט השלום ברחובות נטען כי הם סיכמו על שינוי תאריך החופשה לבקשת חברת הנסיעות. לאחר שהסכימו לכך נודע להם שגם בית המלון שיקבלו לא יהיה כמסוכם.

“אמרו שיהיה צורך לשנות את נושא בית המלון, כך שביום האחרון לחופשה יעבירו אותנו לבית מלון אחר”, נכתב בכתב התביעה, “קיבלנו מלון חמישה כוכבים בהגדרתו, לא באותה רמה, שהיה מרוחק מהעיר, באזור התעשייה של סלוניקי, מלון עסקים שלא מתאים לנופש. בגלל ההעברות בזבזנו יום אחד, הנופש היה שישה לילות במקום שבעה”.

השופט מנחם מזרחי קבע כי “כל אחד באחריותו הובילו לפגיעה שפגעה בהנאה של התובעים שעיקרה בזבוז יום שלם על העברות במעבר יום שלם ועגמת נפש. העסקה הכוללת 16,000 שקלים ופגיעה ביום אחד זה 2,600 שקלים. הנתבעת וצד ג’ ישלמו לתובעים סך של 2,600 שקלים בתוך שלושים יום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן