news08.net/ads.txt

משפחתו של ניב נחמיה שנפצע אנוש בפיגוע הדקירה ביבנה זועקת לישועה| “אני לא זוכה לשום סיוע”

סכין שאטרסטוק2

ניב נחמיה נפצע אנוש בפיגוע דקירה בשנת 2017 בסניף שופרסל ביבנה. מחבל מהכפר יטא התנפל על ניב מאחור ודקר אותו 14 דקירות בכל חלקי גופו. ניב,נאבק במחבל בידיים חשופות בכל כוחו בכדי להגן על עצמו וכדי למנוע מהמחבל לפגוע בקורבנות נוספים. כשהוא פצוע אנוש ומדמם הוציא ניב את הסכין מידיו של המחבל. הצילומים ממצלמות האבטחה של שופרסל נגעו לליבה של מדינה שלמה. בשנתיים האחרונות נותח ניב פעמים רבות וטיפולי השיקום הפכו חלק משגרת חייו. הוא סובל מכאבים נוראיים ומתקשה לדבר (לאחר שדקירה בצוואר פגעה במיתרי הקול). אך בכל זאת ממשיך להלחם ויותר מכך,חזר לעבוד. ניב נשוי לסיגל ואב לחמישה. מצבם הכלכלי של המשפחה הורע משמעותית כתוצאה ישירה מהפיגוע, שכן הכנסותיהם של ניב ושל אשתו הצטמצמו משמעותית.

בימים האחרונים נחמיה ומשפחתו זועקים את מצבם, ולפיו “אינו זוכה לשום סיוע” מאף גוף. אשתו סיגל מספרת, שניב אינו ישן בלילה כמעט, הוא עובר טיפולי פיזיותרפיה שמאלץ אותה להגיע פחות לעבודה, ובכך מצבם הכלכלי נפגע.

אחרי שניב ומשפחתו הבינו שהישועה לא תבוא מהגופים הגדולים, התקשורת היא זו שתצליח לעורר אנשים ולעזור למשפחתו. כעס רב מופנה על כך מפני שכל חייו שילם את חובתו וכאשר צריך אותם הם אינם שם בשבילו. בהמשך טען שהוא עובר תהליכים של שיקום, כאשר יש ניתוח עתידי שעליו לעבור.

כעת בימים אלה, כסף רב נאסף כדי לרומם את משפחת נחמיה, שהיעד שהם צריכים להגיע הוא כמיליון שקלים בגלל טיפוליו הרבים של ניב ובגלל הקצבה שלא משתווה בעצם לשכר שניב היה מקבל לפני שנפגע. כתוצאה מכך, העמותה שהחליטה להרים את הכפפה ולעזור לניב ומשפחתו, היא עמותת “איש צדיק היה” שמשתתפת בהוצאות. חברי העמותה, ובראשם הרב חיים אידלס, התאגדו למען מטרה משותפת: לעזור, לסייע, לתמוך ולשקם ככול שניתן משפחות ויחידים, נצרכי עם ישראל.

מספר טלפון ליצירת קשר עם העמותה: 02-9662222.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן