news08.net/ads.txt

משפרים את איכות החיים בקריית משה

בנוסף להתחדשות העירונית בקרית משה שנמצאת בעיצומה,  העירייה ביצעה תהליך עמוק של מיפוי צרכים, ובימים אלה יוצא לדרך שלב יישום התוכנית במגוון תחומים – חזות העיר, ניקיון, גינון, תאורה ועוד, כל זאת במטרה לשפר את איכות החיים בשכונה עוד בטרם הבנייה במקום

בחודשים האחרונים ביצעה העירייה הליך עומק בשכונות קריית משה, במהלכו נבחנו שלל ההיבטים שיכולים לשפר את איכות החיים בשכונה, לצד תוכניות הבינוי הגדולות שצפויות לקרום עור וגידים בשנים הקרובות, במסגרת ההתחדשות העירונית. אגף השכונות באמצעות אופיר עותמי מיפה את כל צרכי השכונה לפי תחומים : ניקיון, גינון, גינות ציבוריות, תשתיות, חשמל ועוד, ונערכו פגישות בשטח עם נציגי התושבים ועם הנהלת העירייה. את המפגשים והסיורים ליוו סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’, חבר המועצה גיא צור מחזיק תיק התחדשות עירונית ופרויקטים, חבר המועצה ומחזיק תיק השכונות שאול צגהון, מנכ”ל העירייה העיריה מאיר דהן ומנהלי האגפים הרלוונטיים.  לאחר מיפוי תכנית העבודה ותקצובה ע”י ראש העיר- השבוע יוצא לדרך תהליך יישום התוכנית. בשלב הראשון יבוצע חידוש הגינון ברחבי השכונה, כולל טיפול בעצים פולשים במרחב הפרטי שאינו נמצא באחריות העירייה וזאת בכדי להקל על תושבי השכונה. לאחר מכן צפוי מבצע ניקיון רחב היקף, החלפת כל הפחים המוטמנים לחדשים, חידושן של שתי גינות ציבוריות, טיפול במערך התאורה בשכונה ועוד.  המבצע אמור להסתיים תוך 4 חודשים, ובסופו כאמור יחולו שיפורים משמעותיים באיכות החיים של התושבים.

ראש העיר, רחמים מלול: “תוכנית ההתחדשות העירונית תשנה לגמרי את פני השכונה, ועד אז, אנו פועלים באופן מתמיד לשיפור איכות החיים בשכונה. הפעולה המשולבת של האגפים הרלוונטיים תביא להשגת המטרה, והם ימשיכו ללוות את תושבי השכונה גם בהמשך” 

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר: ” השבוע אנחנו יוצאים בבשורה אמיתית לתושבי השכונה. לצד תכנית ההתחדשות העירונית חסרת התקדים בקרית משה נפעל בחודשים הקרובים לשיפור איכות חייהם של התושבים באופן מיידי ומירבי. אני משוכנע שתושבי השכונה מחכים כבר לראות את השינוי והשיפור בעיניים וכמה שיותר מהר וזה בדיוק מה שאנחנו מתכננים לעשות בתקופה הקרובה.”

חבר המועצה גיא צור, מחזיק תיק התחדשות עירונית ופרויקטים :  ״קריית משה תתחדשי! שיפור איכות החיים איננה רק אמירה אלא תכנית עבודה מדידה. בחודשים הקרובים נראה חידוש בשלל אלמנטים בשכונה שיהפכו את החיים לטובים הרבה יותר במרחב הציבורי. לאחר מפגשים וסיורים עם תושבי השכונה ונציגות התושבים עוברים לשלב הביצוע, יחד נעשה ויחד נשמור עליו. תודתי נתונה לכל העוסקים במלאכה.”

חבר המועצה שאול צגהון, מחזיק תיק שכונות:  “אני מודה בראש ובראשונה לראש העיר 

ליניב מרקוביץ סגן ראש העיר מחזיק  תיק חזות העיר ועובדי האגף חזות העיר, שהיו קשובים לכל הצרכים ונתנו בנו, באגף השכונות, אמון לרכז את כל הצרכים,  בהובלה של סגן ראש העיר יניב מרקוביץ מחזיק תיק חזות העיר, חשוב לציין שבהכנות לקחו פעילי השכונה תפקיד משמעותי יחד עם ראש המנהלת ואגפי העירייה” 

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות ויו”ר וועד העובדים: ״אנחנו כאגף השכונות רואים חשיבות עליונה ברווחת התושבים בתקופת הביניים בפרויקט התחדשות עירונית , ונעשה הכל בכדי לשפר את איכות חיי התושבים בשכונה ״

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן