עיריית תל אביב-יפו יוצאת במיזם חדש בשם "ותיקים על הבר", המיועד לתושבי העיר בני 60 ומעלה, במטרה להילחם בבדידות, לחזק את הקשרים החברתיים ולעודד השתתפות בחיי התרבות והפנאי בעיר. במסגרת המיזם יתקיימו במהלך חודשי יוני ויולי מפגשים בברים ובבתי עסק מקומיים, שישלבו הרצאות, בילוי חברתי ומשקה ראשון במתנה לכל משתתף.
המיזם, שמובילה העירייה, מבקש לחבר בין האזרחים הוותיקים לבין המרחב העירוני והעסקים המקומיים, תוך יצירת הזדמנויות להיכרויות חדשות ולמפגשים באווירה בלתי שגרתית. בעירייה מציינים כי ההיענות הגבוהה למפגשים הראשונים מעידה על הביקוש למסגרות חברתיות חדשניות המשלבות תוכן איכותי, תרבות ופנאי.
במסגרת התוכנית יתקיימו ארבעה אירועים ברחבי העיר. ב-23 ביוני ייערך ערב בנושא המונדיאל בבר "מולי בלומס", שיכלול הרצאה על כוחה הפוליטי והכלכלי של פיפ"א והקרנת משחק. ב-29 ביוני, לרגל חודש הגאווה ושבוע הבריאות, יתקיים בבר "קאלאס" ערב שיעסוק במיניות, אהבה ואינטימיות בגיל השלישי, ולאחריו מסיבת ריקודים.
בהמשך, ב-5 ביולי, ייערך בבר היין "נעימה" ערב שיוקדש לעולם הארומתרפיה והשפעת חוש הריח על איכות החיים, וב-12 ביולי יתקיים בבר היין "פולי" מפגש בנושא קשרים ואינטימיות, שיכלול הרצאה מעשית על תקשורת מקרבת וניהול קונפליקטים.
בעיריית תל אביב-יפו אומרים כי המיזם הוא חלק ממדיניות רחבה לקידום הזדקנות מיטבית, שמטרתה לעודד מעורבות חברתית וקהילתית של האזרחים הוותיקים, לחזק את תחושת השייכות שלהם לעיר ולהעניק מענה לאחד האתגרים המרכזיים בגיל השלישי – תחושת הבדידות.
◼️ חדשות תל אביב יפו בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








