news08.net/ads.txt

משרד הבינוי והשיכון בהערה משמעותית לרוכשי דירות

משרד הבינוי והשיכון בפנייה לציבור רוכשי הדירות: שימו לב לייפוי הכוח עליו אתם חותמים בזמן רכישת דירה.

במסגרת עסקת מכר דירה, לרוב יקבל מוכר הדירה מהרוכש ייפוי כוח לצורך רישום הערת אזהרה לטובת הרוכש בטאבו, המשמשת להבטחת כספי הרוכש עד למסירת הדירה לרוכש וכן לצורך רישום בעלות הרוכש בדירה או בקרקע ומחיקת הערת האזהרה לאחר מכן.

ייפוי הכוח הוא כלי חשוב לייעול עסקת המכר והעברת הזכויות לרוכש, וברוב המוחלט של המקרים, המוכרים עושים שימוש נאות בייפוי הכוח. עם זאת, ככל שייפוי הכוח בו מחזיק המוכר מאפשר לו ביצוע כל פעולה הנוגעת לרישומים בטאבו, באפשרותו גם למחוק את הערת האזהרה, לפני שהתקיימו הנסיבות המותרות בדין, ומבלי לקבל את רשותו של הרוכש. פעולה זו תעמיד את כספי רוכש הדירה בסיכון.

ממונה חוק המכר במשרד הבינוי והשיכון מבהיר כי רוכשי הדירות זכאים לשאת ולתת בנוגע לנוסח ייפוי הכוח, לרבות באמצעות קביעת תנאים ונסיבות ספציפיות בהן ניתן יהיה להשתמש בו, וכמובן שגם זכאים להתייעץ בעורך דין לפני חתימת ייפוי כוח כאמור.

יודגש כי במקרה של מחיקת הערת אזהרה שלא כדין, המוכר חשוף להליכים מנהליים, לרבות הטלת עיצומים כספיים משמעותיים על ידי ממונה חוק המכר במשרד הבינוי והשיכון, וכן להליכים פליליים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן