news08.net/ads.txt

משרד הבריאות הודיע: מתן חיסונים תוצרת אסטרהזניקה יחל ביום חמישי הקרוב | כל הפרטים

משרד הבריאות הודיע היום (שני) לקופות החולים כי מתן חיסונים תוצרת חברת אסטרהזניקה יחל ביום חמישי הקרוב.

הזכאים לקבלת חיסון תוצרת אסטרהזניקה הינם: בני 18 ומעלה שהרופא המטפל הפנה אותם במקרים הבאים: מי שהוגדר כמנוע חיסון – שאינו יכול לקבל חיסון המבוסס על טכנולוגיה של חומצות גרעין ( mRNA ). בנסיבות מיוחדות, בהתחשב בשיקול דעתו של הרופא המטפל.

כזכור, בדצמבר 2020, הרשות לבקרה על מוצרי בריאות בבריטניה אישרה  לשימוש את החיסון למחלת הקורונה שפיתחה חברת התרופות הבריטית אסטרהזניקה ואוניברסיטת אוקספורד.

החברה הבריטית הודיעה כי החיסון הראה תוצאות מבטיחות בהרבה לאחר ששונה הליך מתן החיסון ויעילותו עולה על תשעים אחוזים במניעת מקרים קשים של מחלת הקורונה. פרופסור שרה גילברט, שהובילה את פיתוח החיסון באוניברסיטת אוקספורד סיפרה ל”גרדיאן” הבריטי: “איש ממקבלי החיסון לא אושפז משום סיבה במהלך הניסויים שביצענו או סבל ממקרה קשה של קורונה, מדובר בהישג אדיר עבור בריאות הציבור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן