news08.net/ads.txt

משרד הבריאות קבע: מלר”ד ילדים במרכז הרפואי קפלן דורג ראשון בישראל באיכות הטיפול בילדים

קפלן

המאמץ של צוות רפואי מלר”ד ילדים (מיון) בקפלן להפחתת כאב בילדים ולהמתנה קצרה ככל הניתן לאבחון וטיפול נותן תוצאות מרשימות:

  אתמול הוכרז מלר”ד (מיון) הילדים של קפלן במקום הראשון בכנס של משרד הבריאות בין בתי החולים הגדולים בישראל עם ציון 95 (יחד עם מאיר) הכולל מדדי איכות, כוח אדם ותפעול של הצוות.

ד”ר אורי בלה, מנהל מלר”ד ילדים בקפלן הסביר כי  מודל התמרוץ בוחן מדדי תפעול , מדדי כוח אדם ומדדי איכות בהם נבדקה לעומק התייחסות הצוותים במלר”ד לטיפול בכאב. “הצוות הרפואי בקפלן הקפיד לאחרונה בדגש גדול על הפחתת כאב בילדים.  אנו עושים כל מאמץ על מנת להעריך במדויק את מידת הכאב ולתת טיפול המותאם אישית לילד. כמו כן, תגברנו את שעות הרופאים במלר”ד וכיום במרבית שעות היממה יש רופא בכיר במלר”ד ילדים ויש מומחים ומתמחים ברפואה דחופה ילדים”, הוא אמר. “כמו כן שונו תהליכי העבודה כך שכיום ילדים ממתינים זמן קצר בלבד עד שהם נבדקים על ידי אחות ולאחר מכן על ידי רופא”.

ד”ר שרית אבישי, מנהלת המרכז הרפואי קפלן, אמרה כי הנתונים של משרד הבריאות שהוצגו בכנס מדדי איכות ברפואה מוכיחים כי עבודה משותפת ומאומצת של צוות רפואי שמציב את הילד במרכז בסיטואציה מלחיצה לעיתים של חדר מיון נותן תוצאותיו גם במדדים אובייקטיביים של משרד הבריאות.

“המעטפת המקצועית והרגשית שמעניק צוות מלר”ד ילדים בטיפול מותאם אישית לילד ולא פחות חשוב מכך, גם להוריו, שנמצאים אף הם בדאגה למצב הרפואי של ילדיהם, מקבל ביטוי הולם במדדי איכות הטיפול שבדק משרד הבריאות. אני גאה מאוד בצוות הרפואי הכולל רופאים, אחיות, מזכירות, שירות פסיכולוגי ועוד ומאחלת לילדים בריאות שלמה. אין ספק שלילדים ולהוריהם יש על מי לסמוך”.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן