news08.net/ads.txt

משרד החינוך יחלק כ-950 מחשבים לתלמידים במוסדות החינוך בעיר

בחודשים האחרונים עמלו רבות ראש העיר, רחמים מלול, וממלא מקומו מחזיק תיק החינוך זהר בלום, על מנת להביא לכך שיגיעו לעיר כ-950 מחשבים לתלמידי העיר שאין בידם מחשבים ניידים.

השבוע החלה חלוקת מחשבים לבתי הספר בעיר רחובות, שיינתנו בהשאלה לתלמידים שאין בבתיהם מחשבים. מספר המחשבים שהתקבל והחלוקה שלהם מבוססים על מיפוי שערכו מנהלי בתיה”ס בעיר. בטקס נכחו ראש העיר רחמים מלול, מנכ״ל העירייה דורון מילברג, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, והנהלת קרית החינוך בראשות הרב רפי מיימון.

ראש העיר, רחמים מלול: ״ראויה לציון הנחישות והרגישות בפתרון בעיית המחסור במחשבים וצמצום הפערים עבור תלמידים שאין להם מחשבים, דווקא בתקופה הזו של הקורונה. מערכת החינוך ברחובות היא הבטובות בישראל. גם בימים מאתגרים אלה חשוב לנו לענות על כל צרכי התלמידים, ולצמצם את הפערים כך שלגל אחד ואחת תהיה הזדמנות להצליח”.

משרד החינוך יפעל לחלק את המחשבים ואת הטלפונים באופן צודק כדי להבטיח צמצום פערים אמיתי ולתת מענה ראוי לתלמיד המגיע מרקע כלכלי מוחלש. אך, בד בבד המשרד גם ייתן מענה לתלמידים מרקע כלכלי חברתי בינוני שהקורונה פגעה בפרנסת הוריהם והם מקשים לכלכל את המשפחה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן