news08.net/ads.txt

משרד הכלכלה המליץ על הקמת מפעל “clean room” בקרית גת: צפויה לייצר 116 משרות חדשות “המשך ישיר לתנופת פיתוח התעשייה בעיר”

משרד הכלכלה המליץ על הקמת מפעל “Clean Room” בקרית גת על פני שטח של כ-4,000 מ”ר דונם. פתיחת המפעל צפויה לייצר 116 משרות חדשות.

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: “זהו המשך ישיר לתנופת פיתוח התעשייה ויצירת מקומות עבודה חדשים בפריפריה הדרומית בכלל ובקרית גת בפרט. פתיחת והרחבת פעילות מפעלים וחברות לצד קידום התעשייה והתעסוקה בכל רחבי המדינה, ובפריפריה בפרט, היה משימה הנמצאת בראש סדר העדיפויות של משרד הכלכלה והתעשייה. המשרד פועל ליצירת תעסוקה איכותית ולהעלאת הפריון, בייצור משרות באיכות גבוהה, וקידום התעשייה והכלכלה”.
ראש העיר קרית גת, אבירם דהרי: “השבח לבורא עולם ותודה מיוחדת לאלי כהן שר הכלכלה אשר מסייע לנו בכל פעם מחדש להפוך את קרית גת למרכז החדש של ישראל”.

מנהל אזורי תעשייה במשרד הכלכלה והתעשייה אישרה המלצה על קרקע בשטח של 3,886 דונם להקמת מפעל “clean room” לחברת D&P העוסקת הקמה ואחזקת חדרים נקיים ותחזוקתם וביצוע עבודות משולבות בחדרים הנקיים )ארכיטקטורה מלוכלכת – קידוחי בטון, בניית מחיצות ועוד) תוך הפרעה מינימלית לתהליך הייצור. על לקוחות החברה נמנות חברת אינטל, חברות ביומד, ביוטכנולוגיה, פרמצבטיקה וביו רפואה. המלצת מנהל אזורי תעשייה, תעבור לאישור רמ”י. במפעל ייוצרו יחידות FFU שהיום מיובאות מגרמניה, החברה מעריכה כי ניתן להוזיל את עלויות היחידה ב-25%. ייצור היחידות בארץ יאפשר התאמה מרבית ללקוח והתאמה לפרויקט, הוזלת העלויות וביסוס פעילותה של החברה כ – .One stop shop פתיחת המפעל צפויה לייצר 116 משרות חדשות באזור קרית גת והסביבה. חדר נקי “Clean Room”- בתעשייה הוא אזור במפעל שבו נשמרת רמת ניקיון גבוהה ביותר (גבוהה מזו שבחדרי ניתוח), רמת הניקיון נמדדת ביחידות של מספר חלקיקים למטר מעוקב. רמת ניקיון גבוהה זו נדרשת בייצורם של מוצרים מסוימים ובפרט שבבים אלקטרוניים, שאפילו גרגר אבק עלול לשבש את ייצורם. בחדר נקי קיימות מערכות בקרת אקלים מורכבות שמסננות את האוויר, מורידות את רמת הלחות ועוד. העובדים בחדר הנקי לובשים חליפות מיוחדות העשויות מחומרים שאינם פולטים חלקיקים ומצוידות במערכת נשימה, המונעות את זיהומו של החדר בחלקיקים. קירות החדר עשויים מחומרים שאינם פולטים חלקיקים. הניקיון בחדרים מתבצע כחלק מהעבודה השוטפת בחדר ועם חומרי ניקוי מיוחדים. חדרים נקיים הפכו חלק אינטגרלי מתהליכי הייצור בחלק גדול מענפי התעשייה. החדרים הנקיים הראשונים הוקמו ע”י חיל האוויר והתעשייה האווירית, לאחר מכן הצטרפו תעשיית התרופות ותעשיית השבבים. בשנים האחרונות עם התקדמות הטכנולוגית יש גידול במספר הענפים הנזקקים לחדרים נקיים בתהליך הייצור, וחדרים כאלו מותקנים אפילו בתעשיית המזון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן