news08.net/ads.txt

משרד הפנים אישר את תקציב עיריית רמלה בסך 958 מיליון

כ-250 מיליון שקלים לטובת פיתוח ופרויקטים, כ-244 מיליון שקלים הוקצו לחינוך וכ-114 מיליון ש”ח לרווחה

“משרד הפנים אישר את תקציב עיריית רמלה לשנת 2023!” – כך לפי ראש העיר מיכאל וידל שהוסיף: “התקציב בכללותו יעמוד על כ-958 מיליון שקלים, ובמסגרתו הענקנו דגש רב על המשך שדרוג מערכת החינוך (תוך עלייה בהשקעה פר תלמיד), ניקיון העיר, הגברת הביטחון האישי, תרבות, תיירות, שמירה על איכות הסביבה, ופיתוח העיר ותשתיותיה”.

כזכור, בחודש ינואר מועצת עיריית רמלה אישרה את התקציב כשכמעט רבע ממנו – כ-250 מיליון שקלים לטובת פיתוח ופרויקטים, כ-244 מיליון שקלים הוקצו לחינוך וכ-114 מיליון ש”ח לרווחה.

וידל ציין אז כי תקציב 2023 אושר בהתאם לתכנית העירונית לשדרוג סל השירותים לתושב, השקעות במערך החינוך ופיתוח העיר ותשתיותיה ותואם את התכנית האסטרטגית “רמלה 2030”.

תקציב 2023 גובש על ידי הנהלת העירייה בהובלת וידל, מנכ”ל העירייה רונן עזריה, גזברית העירייה רוזה עללאל, סגנה שגיא רוזנבלט ומנהלי המחלקות העירוניות השונות, זאת בהתאם להנחיות משרד הפנים הכוללים דיונים נרחבים בנושא עם מנהלי המחלקות והאגפים על פי תכנית עבודתם, בהתאם למדיניות אותה קבע ראש העיר התואמת את התכנית האסטרטגית “רמלה 2030.

לדברי ראש העיר מיכאל וידל: “רמלה מצויה בתנופת פיתוח אדירה. בתקציב 2023 יושם דגש על המשך שדרוג מערכת החינוך תוך עלייה בהשקעה פר תלמיד, ניקיון העיר, הגברת הביטחון האישי, יותר תרבות, יותר תיירות, שמירה על איכות הסביבה ופיתוח העיר ותשתיותיה כיאה לעיר עולם”.

“מדובר בתקציב מאוזן ואחראי שנבנה בשמרנות”, הוסיף. “התקציב משקף למעשה את תכניות העבודה העירוניות לשנת 2023 ואת תנופת הפיתוח בה מצויה רמלה בימים אלו. תקציב 2023 משקף את הזינוק של רמלה בשדרוג איכות השירות לתושבים השקעות בקידום מערכת החינוך, רווחה, הרחבה ובניית מוסדות חינוך, שדרוג מערך התרבות, ניקיון, חזות ומראה העיר, שדרוג הביטחון שדרוג מערך התיירות – אתריה ההיסטוריים של העיר ובריכת הקשתות, שמירה על איכות הסביבה, המשך פיתוח ואכלוס שכונת “נאות שמיר”, תחילת עבודות בשכונת נאות עובדיה, פיתוח ובניית מסלולי אופניים, הקמת פארק רמלה, מרכז וטרינרי ועוד. בבסיס התקציב עומד פיתוח החוסן החברתי והכלכלי של העיר, הפיכתה למוקד ביקוש ומשיכת אוכלוסייה צעירה, עיר מובילה במצוינות וחינוך, חיזוק הביטחון האישי , מיתוג העיר כמטרופולין תרבות , פנאי ויצירת תעסוקה איכותית”.

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן