news08.net/ads.txt

מתוק בלב: מחווה מרגשת של הנהגת גני הילדים במזכרת בתיה לצוותי ההוראה

רגעים שפשוט מחממים את הלב: הנהגת גני הילדים במזכרת בתיה, המונה 30 נציגים – אחד מכל גן, החליטה שלא צריך סיבה או מאורע מיוחד כדי להגיד תודה לצוותי ההוראה בגני הילדים במושבה לשם כך התגייסה לרכישת עוגה לכל גן, בצירוף ברכת תודה.

בעת הזו ולאור ההנחיות השונות המטילות על צוותי ההוראה בגני הילדים התמודדות לא פשוטה עם מציאות משתנה, חשוב היה להורי ילדי הגנים במזכרת בתיה לומר לצוותי ההוראה בגני הילדים שהם רואים אותן, מוקירים ומעריכים את עבודתן והמסירות שלהן לכל ילד וילדה.

ההחלטה לצאת למחווה הזו הייתה די קלה והנהגת הגנים, בשיתוף כל נציגיה, פעלה לאיסוף הכספים לרכישת העוגות ומסירתן לצוותים. עם הפנייה לקונדטוריית “דני בית מאפה” במושבה לרכישת העוגות, הודיע בן קבסה, הבעלים של הקונדטוריה ואבא לילד בגן שקד במושבה, שהוא מסרב, ממש כך, לקבל את התשלום עבור העוגות ונותן את כולן כתרומה לצוותי ההוראה בגני הילדים.

יו”ר הנהגת גני הילדים, אלעד אסרף: “הנהגת הגנים והורי כל ילדי הגנים במזכרת בתיה מבקשים לומר תודה גדולה לצוותי ההוראה על מי ומה שהן עבורנו ועבור ילדינו בכלל ובעת הזו בפרט, הפעם עם משהו קטן ומתוק מאיתנו ההורים. זכינו שאלו צוותי ההוראה בגני הילדים שלנו ונמשיך לתמוך ולהעריך אותם בהמשך הדרך המשותפת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן