news08.net/ads.txt

מתחם “היבדק וסע” יוקם ברחובות לאחר יום כיפור; רחמים מלול: “ממשיכים כל העת בהיערכות ובשיפור המענה”

מתחילת תקופת ההתמודדות עם נגיף הקורונה עוסקים שוטרים ופקחים מהשיטור העירוני באגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני של עיריית רחובות בפעילות אכיפה שוטפת ובודקים את העסקים הפעילים ברחבי העיר ואת הקפדת התושבים על הוראות לעטיית מסיכה במרחב הציבורי. אתמול התווספו למערך זה עוד 10 פקחים, ו- 10 פקחים נוספים יתווספו בשבועות הקרובים.

פקחים ושוטרים ממערך השיטור העירוני נמצאים במחסומים בכניסות וביציאות מהעיר, הם פרוסים במרכזים מסחריים ברחבי העיר, בקניון, במתחמי קניות גדולים בעיר ולאורך רחוב הרצל בסיורים רגליים. כל זאת על מנת לוודא כי תושבים מקיימים את ההנחיות וכי העסקים בעיר פועלים בהתאם להנחיות ה”תו הסגול” הקבועות בחוק.

הכשרת חוקרים לחקירות אפידמיולוגיות –

מזה מספר שבועות עוסקים במחלקת החירום שבאגף הביטחון בהכשרת חוקרים לחקירות אפידמיולוגיות לחולים מאומתים, שמטרתן לבדוק עם מי באו במגע על מנת לבודד אותם. החוקרים מטעם העירייה יסייעו בביצוע התהליך אשר עד כה בוצע על ידי משרד הבריאות בלבד. כל זאת על מנת לסייע בעצירת שרשרת ההדבקה ולקצר את זמן החקירה על מנת להגיע מהר ככל שניתן למי שנחשף .
החוקרים החדשים מונים כ- 10 מעובדי העירייה, אשר עוברים הכשרה מיוחדת משרד הבריאות ופיקוד העורף. ההכשרה צפויה להסתיים בימים הקרובים . החוקרים יקבלו פרטים ממשרד הבריאות, ויסייעו בחקירה מהירה יותר של החולים בעיר.

מתחם בדיקות נוסף מוכן לפעולה –

כזכור, בשבוע שעבר החלה מחלקת החירום באגף הביטחון של עיריית רחובות בהקמת מתחם דרייב אין נוסף לביצוע בדיקות קורונה, נוסף על מתחם הדרייב אין הקיים בסמוך למשרדי הוטרינר העירוני.
המתחם החדש לבדיקות מוקם על ידי עיריית רחובות ויעמוד לרשות מדא וקופות החולים אשר מבצעים את הבדיקות בפועל. בימים אלה הושלמו העבודות להכשרת השטח למתחם הנוסף- סלילה באספלט, חיבור לתשתיות חשמל ומים, הקמת מסלולים למכוניות רגילות ומסלול לרכבים גבוהים יותר וכן אוהל שיצל על עבודת הבודקים.
המתחם יחל לפעול אחרי יום כיפור, במקביל למתחם הקיים ברחוב מוטי קינד.

היערכות לסיוע לחולים מאומתים באגף לשירותים חברתיים –

עובדי הרווחה באגף לשירותים חברתיים נערכים למתן מענה בתחומים שונים לחולים מאומתים בעיר, בהתאם לפרטים שיימסרו ממשרד הבריאות. הדגש יינתן לתושבים עריריים ולאוכלוסיות הדורשות תשומת לב מיוחדת, משפחות חד הוריות, משפחות ובהן ילדים עם צרכים מיוחדים ועוד.
הסיוע יהיה במספר מישורים, ובהתאם לצרכים שיעלו, ביניהם העברת חבילות מזון, מתן תווי רכישה ברשתות, סיוע בתרופות, צעצועים לילדים, פינוי אשפה, סיוע לפינוי למלוניות במידת הצורך, תיווך לקהילה ולמנהיגות מקומית וכמובן- תמיכה רגשית. שירותי הרווחה יעבדו בשיתוף פעולה עם מתנדבים, אשר ירוכזו בחלוקה לפי שכונות ויעבירו את הצרכים השונים לטיפול גורמי הרווחה. לצורך כך יתוגבר מערך הרווחה בטלפנים, אשר יבצעו את הטלפונים ויסייעו במיפוי הצרכים לטיפול.

 

ראש העיר, רחמים מלול: “הנהלת העיר מחוברת לשטח ולכל אתגרי ההתמודדות עם נגיף הקורונה. אנו ממשיכים כל העת בהיערכות ובשיפור המענה לכל צורך קיים ועתידי, על מנת שתושבי העיר רחובות יקבלו את כל המעטפת הנדרשת. אנו עומדים לרשות התושבים במוקד העירוני 106 . אנחנו נמצאים כעת במלחמה על הבריאות של כולנו, ואני מבקש מכל התושבים להקפיד על מסכות ועל כל הנחיות הזהירות- כדי שביחד ננצח את הנגיף ברחובות!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן