מתחם מתקני המשחק בשדרות חן יחודש – וזו הסיבה!!

עיריית רחובות מבקשת לעדכן בנושא את ציבור התושבים בשקיפות מלאה, ומודה להם על הסבלנות: גינת המשחקים הוותיקה ברחוב שדרות חן בעיר נסגרה לפני כשבועיים, לאחר שבוצעו במקום עבודות של חברת חשמל אשר פגעו בתשתיות של מתחם מתקני המשחק בשדרה. עם תחילת העבודות, שלא נעשו בתאום מראש עם העיריה, התברר כי לפני למעלה מעשרים שנה הוטמנו לאורך השדרה קווי חשמל של חברת חשמל ועליהם הוקמה הגינה. מיד עם קבלת המידע על העבודות של חברת החשמל והימצאותם של קווי החשמל באדמה – העירייה סגרה את הגן לשימוש וקיימה מספר בדיקות בנושא.

לצורך הבדיקות, שכרה העירייה את שירותיו של קבוצת “קוואנטום” המתמחה בבדיקות שדה מגנטי מרשת החשמל. הבדיקות בשטח נעשו ע”י אבי מלכי, פיסיקאי גרעיני, שערך בדיקת קרינה ומרחקים בשטח השדרה. השבוע התקבל הדו”ח ונקבע בו שאין ערכים חריגים במדידות שנעשו במקום ושאין סכנה למשתמשים בגן. יחד עם זאת, למען עקרון הזהירות המונעת ולאחר התייעצות עם חברת החשמל, הוחלט שמתחם מתקני המשחק יחודש בהקדם האפשרי ויועתק שלושה מטרים פנימה, באותו המיקום בשדרה. העבודות בגינה יחלו בשבועיים הקרובים וימשכו חודש וחצי. עיריית רחובות מודה לציבור התושבים על הסבלנות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן