רחובות חוגגים את סוף החופש, מי יופיע?

מתחם שקט לאוכלוסיות המיוחדות במסיבת סוף הקיץ לנוער בפארק המייסדים במסגרת מסיבת סוף הקיץ

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו שלושה ימים של מופעים בפארק המייסדים, בהשתתפות אמנים ישראליים מובילים, כאשר היום השלישי מיוחד לנוער שייהנה מחגיגת קיץ סוחפת בהובלת זמרים, כוכבי רשת וכוכבי ילדים ונוער. הכניסה לכל המופעים חופשית. בשיתוף פעולה עם פורום אוכלוסיות מיוחדות, יוקם מתחם שקט לאוכלוסיות המיוחדות ובני משפחותיהם, אשר רוצים לקחת חלק וליהנות מהמופעים בחגיגת סוף הקיץ לנוער בתאריך 30.8.23. במתחם יסופקו אזניות שמע לשמיעת ההופעות, מסך הקרנה לצפייה וכסאות לבאי המתחם. הכניסה למתחם השקט תתאפשר עם פתיחת השערים לציבור הרחב, בשעה 19:30. 

הכניסה למתחם השקט מותנית בהצגת תו נכה וברישום מראש. מספר המקומות מוגבל. להרשמה הכנסו לקישור >> https://did.li/9FGCN

החגיגות יפתחו ביום שני, ה-28.8 במופע מרגש עם מיטב להיטיה של הזמרת האהובה זהבה בן, ובהמשך יופיע הזמר קובי פרץ, במופע קצבי וסוחף עם כל הלהיטים המוכרים. ביום שלישי, ה-29.8, האירוע יפתח עם הופעה של הזמר הרחובותי יובל דמרי, בהמשך תופיע הזמרת העולה, אלין גולן, בת העיר שגדלה בבימת הנוער ועושה את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה הישראלי. בשיאו של הערב יעלה לבמה הזמר המצליח ליאור נרקיס במופע מקפיץ וסוחף בחסות מפעל הפיס, המקיימת שנים רבות את פרויקט “בימות פיס” ברחבי הארץ. ביום רביעי, ה-30.8, נחתום את אירועי חגיגות סוף הקיץ במסיבה סוחפת לנוער עם כוכבי הנוער והרשת “נורוז” (“דובשניה”, “ללב נכנסת”, “חוף על הקטינו”) נס וסטילה (“תיק קטן”), עידו בי וליעד מאיר.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש: “החברה העירונית שמה לעצמה למטרה להנגיש ככל שניתן את אירועי התרבות והספורט לכלל האוכלוסיות בעיר, ואני גאה ושמח על ההזדמנות להרחיב את מעגל התושבים שלוקחים חלק באירועי תרבות ומופעים. אני מזמין את כולכם להגיע ולחגוג איתנו את סיום הקיץ!” 

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: אולפני רחובות / ליאור קסון / ערן לוי / רויטל עייני / אור דנון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן