news08.net/ads.txt

מתיחות שיא בין קבוצת בני לוד לעירייה: “הם יצטרכו להתמודד מולי בבית משפט”

המתח בין הבעלים של בני לוד, חסן אלצאנע, אבו סלאמה לבין ראש העירייה יאיר רביבו עולה שלב: בימים האחרונים מתברר כי בעלי בני לוד החליט לבנות קומה שלמה לא חוקית ברחוב לוזון, כאשר רביבו שנוקט ביד קשה בעברייני בנייה, החליט להרוס את הקומה במהירות. לטענת סלאמה, כי הפעולה אותה ביצעה העירייה נובעת מגזענות.
כאמור, בני לוד רק אשתקד ירדה לליגה א’ אחרי כברת דרך בליגה הלאומית. הקבוצה זוכה לתקציבים מעיריית לוד אך מסתבר שהיחסים ביניהם כעת עלו על שרטון. לאחרונה מתברר כי אבו סלאמה בנה בביתו קומה נוספת ולא חוקית ברחוב לוזון בשכונת בנה ביתך. רביבו שנוקט בזמן כהונתו ביד קשה נגד עברייני בנייה, החליט להרוס את הקומה.
תגובתו של סלאמה לא איחרה לבוא, ובשיחה שערך עם ערוץ הספורט, טען כי העירייה בראשות רביבו נוהגים בגזענות נגד הקבוצה. “כן, כן, שמעתם טוב, אותה קבוצה שקיבלה מהעירייה מיליוני שקלים בשנים האחרונות, ושנהנתה משדרוג אצטדיון הכדורגל בעשרות מיליוני שקלים, היא טוענת לגזענות. אני מלווה את הקבוצה מיום הקמתה והגעתי לעשרות משחקים בכל הארץ לעודד ולתמוך בקבוצה. רק שאותה קבוצה, שאם הייתה עוסקת יותר בכדורגל, ופחות בדברים שליליים כפי שיוחס לחלק משחקניה כמו אלימות והימורים, אז כנראה שהייתה מצליחה יותר”, אמר רביבו.
רביבו הוסיף כי הכעס מופנה גם לערוץ הספורט: “אם לא יתנצלו על הבמה השקרית שהם נתנו, הם יצטרכו להתמודד מולי בבית משפט. ואותה בני לוד, עד שראשיה לא יתנצלו על השקרים והלשון הרע נגד העירייה ונגדי יצטרכו להסביר למה הם יורקים לבאר ממנה שתו הרבה שנים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן