news08.net/ads.txt

מתי בפעם האחרונה בדקתם את הצמיגים של רכבכם?

אם בדקתם את הצמיגים הישנים שלכם וזיהיתם שאתם זקוקים לחדשים כדאי שתרכשו אותם רק במקום אמין שתוכלו לסמוך עליו

צמיגי הרכב הם ללא ספק המרכיב הכי חשוב ברכב והם אלו המשפיעים ישירות על הנהיגה שלנו. צמיגים

תקינים מונעים החלקות ומשפרים את האחיזה על הכביש ולכן בדיקת צמיגים היא בגדר פעולת חובה. אז למה למרות חשיבותם, אנשים רבים לא מקדישים מחשבה לצמיגים שלהם, עד שיש בעיה?  במאמר הבא נדבר על החשיבות הגדולה שיש לצמיגים ועל איך נדע שהגיע הזמן להחליף אותם?

לצמיגים אין חיי נצח

הדבר הראשון שיש לבדוק כדי לדעת האם יש צורך להחליף את הצמיג הוא גיל הצמיג. אורך החיים של צמיג הוא בין ארבע לשש שנים, תלוי ביצרן ובסוג הצמיג. לאחר זמן זה, הגומי בצמיגים מתחיל להתקלקל ולאבד מגמישותו, מה שעלול להוביל לאובדן אחיזה ולתאונות מסכנות חיים. בנוסף, צמיגים שהיו בשימוש של יותר משש שנים, עשויים להיות בעלי סיכוי גבוה יותר להיהרס  במהלך מזג אוויר חם או נהיגה במהירות גבוהה.

בדקו את החריצים

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר קובעים מתי להחליף את הצמיגים הוא כמות החריצים שיש על הצמיגים. אם אתם מזהים חריצים רבים שאינם עמוקים, זאת כנראה נורת אזהרה לכך שהצמיגים עשו את שלהם. כדי לבדוק את עומק החריצים בצורה המיטבית, תוכלו להשתמש במד עומק.

בדקו אחידות

סימן נוסף לכך שהגיע הזמן להחליף את הצמיגים הוא אם אתם מבחינים במראה לא אחיד בצמיגים. מראה לא אחיד יכול להיגרם ממספר דברים, כולל יישור לקוי, ניפוח יתר או מעט מדי ניפוח של הצמיגים. מראה ובלאי לא אחידים עלולים להוביל לאובדן אחיזה ויכולים לגרום לשחיקה מהירה יותר של הצמיגים.

כל סימן הוא נורת אזהרה

חשוב לשים לב גם לסימנים נוספים שייתכן שמסמנים על כך שאתם צריכים להחליף את הצמיגים כמו בליטות, חתכים, פנצ’רים בדופן הצמיג, רעידות או רעשים בזמן הנהיגה. אם שמתם לב לאחד מהבעיות האלה, אל תחשבו פעמיים ובצעו בדיקת צמיגים על ידי איש מקצוע בהקדם האפשרי.

הבטיחו לעצמכם שקט נפשי

חשוב לזכור שלצמיגים יש תפקיד קריטי בבטיחות ובביצועים של הרכב שלכם, לכן חשוב להיות מודעים לגיל הצמיגים, לעומק ולכמות החריצים שנותרה עליהם ולכל סימן אחר שמראה שאולי צריך להחליף אותם. אם תקדישו מזמנכם ותסתכלו באופן קבוע על הצמיגים, תוכלו להבטיח שהם יהיו תמיד תקינים ושהנסיעה תהיה תמיד בטוחה.

 ככה תעשו את זה נכון

אם בדקתם את הצמיגים הישנים שלכם וזיהיתם שאתם זקוקים לחדשים כדאי שתרכשו אותם רק במקום אמין שתוכלו לסמוך עליו. ב- TIRE CLUB תוכלו לעשות השוואת מחירי צמיגים בצורה קלה מהירה ולרכוש צמיגים איכותיים במחירים משתלמים. כי כשמדובר בצמיגים שלכם – מדובר בחיים שלכם.

צילום: unsplash

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן