news08.net/ads.txt

מתכון לשבועות: מוס מסקרפונה בציפוי שוקולד לבן

קפה ביגה מציע קינוח לחג השבועות מוס מסקרפונה המחיר 42 שח צלם אסף לוי (1) (Custom)

קפה ביגה מציע קינוח לחג השבועות מוס מסקרפונה המחיר 42 שח צלם אסף לוי (1) (Custom)

המתכון באדיבות “ביגה”

**

המצרכים למוס:

200 גר חלב.

1 מקל וניל (תוכן).

40 גרם סוכר.

45 גרם ג’לטין.

350 גרם מטבעות שוקולד לבן.

אופן ההכנה:

מחממים את החלב עם המקל וניל והסוכר ומוסיפים את הג’לטין עד שמקבלים מרקם אחיד ומכבים את האש, יוצקים את המסה החמה על המטבעות שוקולד הלבן ומחברים את המסה למרקם אחד, מוסיפים את המסקרפונה וממשיכים לערבב עד לקבלת מרקם אחיד ומסה חלקה, מקציפים את השמנת מתוקה הקצפה רכה ומקפלים לתוך השמנת המוקצפת את המסה ומחברים הכל יחדיו. במקביל מחממים את החלב והשמנת על האש, לקראת רתיחה מוסיפים ג’לטין, עושים השוואת טמפרטורה עם החלמונים ומחזירים לבישול קצר ועדין על האש עד שהמסה מסמיכה (מרקם כמו של טחינה), יוצקים על השוקולד המריר וטורפים עם מטרפה עד שמקבלים מרקם חלק, יוצקים לתבנית שקעים פרלין ומקפיאים.

לקראנצ’ נוגט

100 גרם שוקולד מריר ולרונה.

100 גרם מחית נוגט ולרונה.

90 גרם קורנפלקס.

אופן ההכנה: ממיסים את השוקולד המריר על בן מארי ומוסיפים את הנוגט ומערבבים עד לקבלת מרקם חלק, מוסיפים את הקורנפלקס ומאחידים.

לציפוי גלאסאז’ שקוף

500 גר נפאז’ שקוף.

5 גרם מחית וניל.

100 גרם מים חמים.

אופן ההכנה: מחממים במיקרו את כל החומרים ומקבלים מסה חלקה שקופה עם נקודות וניל. חשוב להקפיא את הקינוח היטב, להניח על משטח רשת ולמזוג את הציפוי ולכסות את כל הקינוח עם ציפוי הגלאסאז’ ולתת לקינוח להתקרר.

(צילום: אסף לוי)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן