news08.net/ads.txt

מתכון לשבועות: עוגת גבינה צרפתית של אומן הפטיסרי פרנק שופן

עוגה צרפתית

אומן הפטיסרי, פרנק שופן, עשה עליה לפני שנתיים וחצי ובמסגרת ההכנות לחג השבועות הוא חושף את המתכון הסודי שלו לעוגת גבינה צרפתית מעולה.

המצרכים לבסיס העוגה:

1/2 כוס סוכר

200 גרם חמאה

2 כוסות קמח

1 ביצה

1 טיפה תמצית וניל

1/2 כפית גרדת קליפת תפוז

 

אופן הכנת הבסיס: מערבלים במערבל עם וו גיטרה את החמאה והסוכר, מוסיפים את הביצה ותמצית הווניל, מוסיפים בהדרגה את הקמח עד לקבלת בצק. מיישרים את הבצק בתבנית אפיה בקוטר 24 ואופים כ-15 דקות בתנור שחומם מראש ל- 170 מעלות.

המצרכים לעוגה: 2/3 כוס סוכר, 1/3 כוס קורנפלור, 200 גרם גבינה לבנה 9%, 300 גרם שמנת חמוצה, 200 גרם גבינת שמנת 30%, 2 ביצים, חצי מקל וניל.

אופן הכנת תערובת הגבינות: מקציפים את הביצים והסוכר עד לקבלת קרם אוורירי. מוספים באיטיות קורנפלור ולאחר מכן מוסיפים את הגבינות והשמנת החמוצה, מוסיפים את תוכן מקל הווניל ומערבלים עד לקבלת תערובת אחידה. יוצקים את התערובת מעל הבצק הפריך שצונן, אופים 20 דקות בתנור שחומם מראש ל 200 מעלות, מנמיכים ל 170 מעלות ואופים 25 דקות נוספות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן