מתכוננים למימונה: מתכונים לעוגיות של אהובה אלפרון

4f44cef0-6267-4830-89bd-7600ee9fb713

מופלטה

המצרכים:

1 קילו קמח מנופה.

1 כף שמרים.

חצי כוס שמן קנולה.

כף סוכר.

חצי כף מלח.

5 כוסות מי ברז (כוס חד פעמי לשתיה קרה).

להגשה: חמאה, דבש.

אופן ההכנה:

ללוש היטב את המצרכים, משהים כרבע שעה בטמפרטורת החדר עד להתפחה וללוש שוב. לשמן משטח בכמות נדיבה של שמן קנולה ואת הידיים ולקרוץ מהבצק כדורים בגודל של כדורי פינג פונג. לפתוח את הכדור הראשון בשורש כף היד בלבד לעלה בקוטר של 25 ס”מ. להניח על מחבת ללא שמן וברגע שהמופלטה משחימה, להפוך ולהניח על הצד האפוי עוד מופלטה וכך הלאה. להגיש ערימת מופלטות עם חמאה ודבש.

עוגיות קוקוס לא אפויות

2 כוסות קוקוס

1 כוס סוכר

קצף מחלבון אחד

חצי כוס מים

צבעי מאכל

(לקישוט: שיני ציפורן, עלי נענע טריים)

אופן ההכנה:

ממיסים את הסוכר במים על אש קטנה, עד לקבלת סירופ סמיך שצבעו בהיר. מוסיפים את קצף החלבונים ומקציפים את הסירופ שיתקרר מעט. מוסיפים את הקוקוס, מערבבים ומחלקים ל-3 כדורים. מוסיפים לכל כדור גוון (צבע מאכל) ויוצרים פירות כמו אגס, תפוח ובננה. באגסים נועצים ציפורן עם שני עלי נענע.

מרנג קוקוס

המצרכים:

8 חלבונים.

2 כוסות סוכר.

5 כוסות קוקוס.

מנז’טים מנייר.

אופן ההכנה:

מקציפים את החלבונים עם הסוכר עד לקבלת קצף קשה, מוסיפים בקיפול עדין את הקוקוס ומערבבים בצורה אחידה. מזלפים את התערובת לסלסילות הנייר ואופים בחום נמוך (30 דקות) עד שהעוגיות מזהיבות ומצננים.

 

עוגיות בוטנים ושוקולד

המצרכים:

3 חבילות בוטנים קצוצים.

חבילת שוקולד צמקאו.

אופן ההכנה:

להכניס לתנור (אפשר גם לטוסטר אובן) את הבוטנים עד להשחמה. להוציאם בעודם חמים אל תוך שוקולד צימקאו מומס. להניח מנז’טים מנייר על מגש ובאמצעות כף לקחת מהמלית ולהניח על כל מנז’ט ומנז’ט. להכניס לקירור.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן