לנוכח השביתה במשק ובקריאה לשחרור החטופים, היום (יום שני 2.9) המרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא ייפעל במתכונת הבאה:
מרפאות החוץ יושבתו.
ניתן לקיים טיפולים וניתוחים דחופים, שאינם ניתנים לדחייה, או שיגרם נזק בדחייתם.
המכונים שיעבדו כרגיל: אונקולוגיה, המטואונקולוגיה, ivf, גסטרו, ראות, קרדיולוגיה, דיאליזה, ct, petct, mri, תא לחץ, מכון אלרגיה, הריון בסיכון, us נשים ומכון גנטי
מחלקות האשפוז יעבדו במתכונת שבת.
מלר"ד, חדרי לידה, פגיה – עובדים כרגיל.
ממרכז רפואי שמיר-אסף הרופא נמסר: "כולנו מייחלים לשובם הביתה בשלום של כל החטופות והחטופים."
◼️ לחדשות ראשון לציון לחצו כאן
◼️ לחדשות באר יעקב לחצו כאן
◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן
◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן
◼️ לקבוצת בריאות ורפואה לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן
■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן
◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










