news08.net/ads.txt

מתלבטים עם מומחים – בלי לצאת מהבית

ביה”ח הצרפתי בנצרת יקיים השבוע אירוע פייסבוק לייב שיאפשר להורים לעתיד, להורים הטריים ולאלו ששוקלים להרחיב את התא המשפחתי לקבל תשובות בנוגע ללידה בימי קורונה

מבצע החיסונים שצבר תאוצה ובימים אלה נפרס על פני כלל האוכלוסייה בישראל, עדיין לא מאותת שהגיעה סופה של מגפת הקורונה. נתוני משרד הבריאות מצביעים על אלפי נדבקים חדשים מדי יום ובתקשורת סבורים שהמוטציות השונות שמתגלות עלולות לעכב את קץ המשבר.

עבור זוגות רבים תקופת הקורונה מהווה צומת דרכים: אלו המתכננים להרחיב את התא המשפחתי נוטים להתבלט רבות האם זהו זמן מתאים להריון, ואלו שכבר בחרו “להתרחב” אינם בטוחים כיצד תעבור חווית הלידה כשזהו המצב הנוכחי בבתי החולים. מחד גיסא, המשבר מתמשך כבר מעל לשנה ואינו צפוי להסתיים בקרוב, מאידך גיסא, התקשורת מדווחת לא פעם על עומס בבתי החולים ועל הסבתם של מחלקות ועובדים רבים למחלקות קורונה.

התלבטויות אלו מעלות שאלות רבות בקרב ציבור ההורים הצעירים וההורים לעתיד, שלא תמיד מוצאים מי שיענה עליהן. מחלקת נשים ויולדות בבית החולים הצרפתי בנצרת יוצאת בימים אלו באירוע מקוון, שמטרתו להשיב לקהל המתעניינים בתשובות לכלל השאלות בנושא.

באירוע ייטלו חלק ד”ר איאד ג’השאן, מנהל מח’ נשים ויולדות בביה”ח והמיילדת וויויאן נג’ים, אחראית חדרי הלידה. השניים יספרו בקצרה על מחלקת היולדות בבית החולים ולאחר מכן יתפנו למענה לשאלות החיות שישאלו הצופים בשידור. המטרה תהיה ליצור שיח פתוח שינגיש לצעירים המתלבטים את כלל המידע, ויאפשר ייעוץ בלתי תלוי עם אנשי מקצוע גם בימים בהם קיימות מגבלות והיציאה מהבית היא לצרכים הכרחיים בלבד.

מוזמנים להצטרף לשידור החי ביום שלישי, ה-16.2 בעמוד הפייסבוק “בית החולים הצרפתי – חוויה משלימה לתהליך הלידה שלך”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן