news08.net/ads.txt

מתן בארי: “ממשלה במצב טיסה, האירוניה תלתה את עצמה במסדרון!”

בעקבות הפרסום הראשון בחדשות 08 אודות נכונותה של הממשלה לאפשר טיסות לפלסטינאים דרך רמון (הכתבה עלתה כאן) – סערה בעיר אילת. מתן בארי, סגן ראש העיר: “הממשלה במצב טיסה, או במילה אחרת – הם מנותקים!”.

לדברי בארי, “החלטתם של שר הביטחון בני גנץ ושרת התחבורה מירב מיכאלי לפתוח את נמל התעופה ע”ש אילן ואסף רמון, לטיסות ישירות לסעודיה עבור תושבי הרשות הפלסטינית, היא יריקה בפרצופם של תושבי אילת ואזרחי המדינה. שדה התעופה רמון נבנה בהשקעה של מיליארדי שקלים מקופת המדינה ועומד כמעט שומם כבר שנים, ועוד רגע הופך לפיל לבן. בשנה האחרונה עשינו מאמצים אדירים מול שרי הממשלה ובפרט מול שרת התחבורה להחיות את השדה ולמצות את הפוטנציאל שלו, כמעט וכבר התחננו!! אי אפשר לפספס את הכאוס והעומס שיש בנתב״ג, ואת האפשרות של רמון לתת מענה ולשחרר לחץ לציבור, בדיוק כמו בחיפה. איך בימים בהם תושבי המדינה ואילת זוכים לשירותי תעופה נוראיים בכל פרמטר, זו המחשבה ?!?
רק לפני שבועיים בישיבה מקצועית עם שרת התחבורה, היא לא הסכימה לפתוח את רמון לטיסות בינלאומיות עקב חשש מהעומס שיווצר בכביש הערבה.

“האירוניה תלתה את עצמה במסדרון”, מוסיף סגן ראש העיר, “אז כנראה שכשצריך לחלק מתנות פוליטיות, אין בעיה להעמיס את כביש הערבה ולסכן חיי אדם, וגם אין בעיה לממש את הפוטנציאל של רמון, רק לא לקהל הנכון. תפקידו של רמון הוא להיות שדה תעופה בינלאומי שוקק חיים ומלא בעבודה לטובת תושבי הדרום ואילת, וכמובן עבור תיירים היכולים להגיע מכל העולם ישירות אלינו, ולהפוך את אילת לעיר תיירות בינלאומית אמיתית. אני פונה מכאן לשר הביטחון ושרת התחבורה להוריד את הרעיון מסדר היום ולהפוך את היוצרות, לקבוע עובדות בשטח כי לפני כל רעיון הזוי נוסף, שדה התעופה רמון יפתח לטיסות בינלאומיות עבור רווחת אזרחי ישראל ותושבי אילת, לפני כל גורם אחר!!”

פרסום ראשון | בביקור ביידן בישראל נודע: פלסטינים יוכלו לטוס לחו״ל משדה התעופה רמון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן