news08.net/ads.txt

מתנדבי איחוד הצלה הקימו חמ”ל לחיפושים אחר הנעדר אורון כהן מרחובות – כל הפרטים!!

מתנדבי איחוד והצלה  הוציאו הודעה לפני מספר קצר בו הם מבקשים סיוע בחיפושים אחר הנעדר אורון כהן בן 36, תושב רחובות שנראה לאחרונה לפני מספר שעות, וישנו חשש כבד מאוד לחייו. בהודעה נמסר: “מתנדבים שיכולים להצטרף לסייע למשטרה בחיפושים נא ליצור קשר עם אלחנן רוט 0547704034”. החיפושים מתחילים מאזור בית העלמין גרודסקי ברחובות, ומתפרשים על פני כל העיר.

 

כאמור, הערב (ראשון) פורסם בחדשות 08 כי אורון כהן העלה פוסט מצמרר בחשבונו הפרטי בפייסבוק, מספר שעות לפני שנעדר: “גם הפלדה הכי חזקה, בסוף נשברת. היו שלום. אני הייתי אורון. נ.ב אני מצטער”. הפוסט גרם לבהלה גדולה בקרב משפחתו שהזעיקה את המשטרה וכעת יש חיפושים נרחבים אחריו. כמו כן המשטרה פרסמה את תמונת הנעדר ואת תיאורו: הנעדר נראה לאחרונה בתאריך 6/12/20 ברחוב הרצל ברחובות ומאז נעלמו עקבותיו. מבנה גופו רזה, שיער שחור קצר, עיניים כהות, לבש חולצה ארוכה בצבע שחור. כל היודע דבר על מקום המצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת המשטרה ברחובות בטלפון 08-9371500 או 08-9371481.

מתנדבים המעוניינים להצטרף לחיפושים מתבקשים להצטרף לקבוצת הווצאפ.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן