news08.net/ads.txt

מתנדבי ידידים באילת: שיפצו, סידרו וניקו מועדון של ניצולי שואה

לא רק בדרכים: מתנדבי ידידים ריגשו ביום המעשים הטובים עם פרויקט ניקיון ושיפוץ למען ניצולי שואה

אין ספק בכלל בטוב ליבם (הגדול) של מתנדבי ידידים בכל מדינת ישראל. לרוב מדובר בסיוע בדרכים – העברת כבלים להנעת רכב, החלפת גלגל, חילוץ ממעליות ואף חילוץ ילדים שננעלו ברכב, אלא שהפעם, מתנדבי ידידים בעיר אילת עשו זאת בדרך שונה.

במסגרת יום המעשים הטובים, המתנדבים לקחו על עצמם פרויקט מיוחד במועדון של ניצולי שואה בעיר – בשיתוף פעולה עם רננה עמר ואמירה אדרי מהמחלקה להתנדבות בעיריית אילת

– ובעבודת צוות שיפצו, סידרו וניקו אותו לרווחתם.

סנדרה אהרוני, עוזרת סגן ראש העיר, סטס דינקין האחראית על המועדון, התרגשה לראות את הפעילות המבורכת והמשמעותית וביקשה לקיים שיתופי פעולה נוספים למען ניצולי השואה בעיר.

לדברי נתי טוויטו – מנהל סניף ידידים באילת: “בידידים אנחנו עושים מעשים טובים במהלך כל השנה, אבל ביום מיוחד כזה זה תמיד שונה ומשמח. אני מודה למתנדבים היקרים והמסורים שריגשו אותנו, ולשותפים הנפלאים שלנו בעירייה. כולי תקווה שפרויקטים מסוג זה יגרמו לכולנו לחיות בשלום ואחווה ונמשיך להראות את הפנים היפות של ישראל”.

צילום: דוברות ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן