news08.net/ads.txt

מתנדב מד”א – הוא ההרוג בתאונת האופנוע הקטלנית בלוד

“היה לו לב זהב נדיר, הוא היה חכם ואהב מאוד את ההתנדבות, הצוות והמטופלים״

מגן דוד אדום מרכין ראש על מותו הטרגי של וואסף חסניין ז”ל, תושב לוד – שהתנדב במד״א. חסניין ז”ל נהרג בתאונת אופנוע קטלנית ביום שישי האחרון  – כשהוא בן 24 בלבד. וואסף נטמן אתמול (שבת) בבית העלמין המוסלמי בלוד והותיר אחריו הורים, אחות ושני אחים.

וואסף ז”ל החל את דרכו במגן דוד אדום בראשית השנה, במהלכה סיים בהצלחה קורס מע”ר בכיר, לאחריו התנדב באמבולנסים מאז אוגוסט השנה. חבריו לתחנה מספרים על מתנדב חייכן, חברותי ששאף ללמוד בכל רגע נתון ותרם שעות רבות בכל סוף שבוע להתנדבות למען הצלת חיים.

פראמדיק מד”א שאדי אלשאמלי, מ”מ מנהל תחנת לוד במד”א, ספד לו: “וואסף ז”ל היה מתנדב פעיל ואהוב מאוד, שפעל תמיד לקירוב לבבות ויזם ערבי גיבוש כדי להעלות חיוך לצוות התחנה. הוא היה חייכן וחברותי שפעל חברתית ומקצועית באופן מדהים וחלם להתקדם בהכשרתו הרפואית. עצוב וקשה מאוד לאבד אותו.”

מיימונה מחאמיד-סיאם, חובשת בכירה בתחנת לוד במד”א וחברתו לתחנה סיפרה: “עבדנו יחד הרבה, כיוון שהייתי אחראית המשמרות של וואסף ז”ל. היה לו לב זהב נדיר, הוא היה חכם ואהב מאוד את ההתנדבות, הצוות והמטופלים. בכל סוף שבוע הוא התעניין לבדוק איפה ניתן להשתבץ למשמרות ופעל להציל חיים בלוד, ברחובות, בראשון לציון ובכל מקום שרק היה אפשר. וואסף חגג ביום חמישי האחרון את יום הולדתו ה-24 – ויממה לאחר מכן נהרג. זהו טרגדיה קשה. אני שולחת את התנחומים למשפחתו”.

אפי בר, מנהל מרחב איילון במד”א: “המרחב איבד מתנדב, מקצועי ואהוב במיוחד – על אף זמנו הקצר במשפחת מד”א הוא הצליח לגעת בכולנו ולהשאיר חותם. הוא פעל כל הזמן למען טובת המטופלים, המתנדבים והעובדים והגיע לכל משמרת עם חיוך רחב. וואסף ז”ל נהרג בתאונה קשה וכואבת לכולנו ואנו שולחים תנחומים גדולים וחיבוק למשפחה ולחבריו. יהי זכרו ברוך”.

על התאונה הקטלנית דיווחנו כאן

צילום: דוברות מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן