news08.net/ads.txt

מתקני השעשועים ביבנה נסגרים בעקבות עלייה במספר החולים הצעירים

בימים האחרונים הפכה יבנה לעיר אדומה עם עלייה חדה במספר החולים המאומתים. נכון לשעה זן מספר החולים בעחר עומד על 416, אחוז החולים בקרב הנבדקים הינו 6.5%. ביממה האחרונה נוספו עוד 48 חולים. נתון מדאיג נוסף הוא שכעשרה אחוזים מהחולים הם פעוטות בגילי 0-6.

בעיריית יבנה הוחלט הערב (ד’) לסגור לשימוש את המתקנים במגרשי השעשועים בפארקים ובגינות הציבוריות, זאת בשל עלייה חדה במספר החולים בגילים הצעירים. למרות הסגר ילדים רבים ממשיכים לפקוד את מגרשי השעשועים בעיר דבר היוצר התקהלויות רבות ועלול להגביר את קצב ההדבקה.

בישיבת הערכת מצב בנושא הקורונה שכינס הערב ראש העיר, צבי גוב-ארי, בהשתתפות הגורמים המקצועיים הוחלט, בין היתר, על סגירת מתקני השעשועים בעיר. הערב הוצבו סרטי סימון במגרשים אלה והציבור נקרא להימנע משהייה במקומות אלה. שוטרי תחנת משטרת יבנה ופקחי העירייה יבצעו אכיפה מוגברת, בכל תקופת הסגר, ויוודאו כי הנחיות הסגר שנקבעו על ידי משרד הבריאות נשמרות.

תושבי העיר נקראים להישמע להנחיות ולהקפיד על הכללים שיסייעו בקטיעת שרשרת ההדבקה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן