הצלחה נוספת לספורט הנשי בקריית גת: קבוצת הנערות של מ.ס קריית גת זכתה אמש (ראשון) בגביע המדינה, לאחר ניצחון מרשים בתוצאה 3:1 על הפועל רעננה במשחק הגמר.

הזכייה משלימה דאבל מרשים לקבוצה – אליפות המדינה לצד הגביע – ומצטרפת לדאבל נוסף של קבוצת נערות א’, שזכתה אף היא בתארים בשבוע שעבר. מדובר בעונה יוצאת דופן עבור ענף כדורגל הבנות בעיר, אשר מציג הישגים חסרי תקדים ברמה הארצית. ההישגים המרשימים של קבוצות הנערות מציבים את קריית גת כמעצמה בכדורגל הנשים בישראל.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








