ואלה הם יקירי העורף של יבנה

אות יקירי העורף המוענק השנה באופן מיוחד על רקע מלחמת ‘חרבות ברזל’ ניתן על תרומה מיוחדת ופעילות למען הקהילה בתקופה זו

אילנה כהן, שלמה מזרחי ואורי מסלה יקבלו את אות יקירי העורף המוענק השנה באופן מיוחד על רקע מלחמת ‘חרבות ברזל’, על תרומה מיוחדת ופעילות למען הקהילה בתקופה זו.

עיריית יבנה החליטה להעניק ביום העצמאות ה-76 למדינת ישראל את אות ‘יקירי העורף’, במקום אות יקיר העיר המסורתי. בישיבת מועצת העיר האחרונה בישר ראש העיר, רועי גבאי, על ההחלטה להעניק את האות המיוחד בהתאמה למציאות העכשווית.

רועי גבאי, ראש העיר:

“ההתגייסות של יחידים למען הקהילה מיד עם פרוץ המלחמה חיממה את הלב ואשרי העיר שהתברכה בהם. רוח התרומה, העשייה והנתינה של כל אחת ואחד מעוררים גאווה והם מהווים השראה, דוגמא ומופת לאחרים. אילנה, שלמה ואורי הם תמצית הישראליות היפה של העם הזה והם מפיצים לכולם אור ותקווה. בזכותם יבנה טובה יותר ובזכותם שכמותם עם ישראל ינצח”.

חיים מסינג, מ”מ וסגן ראש העיר:

“אנו מברכים את התושבים שזכו לקבל את האות ומוקירים להם תודה על תרומתם לקהילה בתקופה המורכבת בה אנו מצויים. בזכות אזרחיות ואזרחים טובים כמותם אנו נדע לעמוד בפני כל אתגר. תודתי לחברי בוועדה על הדיון הענייני והבחירה בין מועמדים אשר כולם היו ראויים לשבח”.

ועדה בראשותו של מ”מ וסגן ראש העיר, חיים מסינג, יחד עם נציגי סיעות המועצה דנה בהמלצות שהוגשו ע”י הציבור ובחרה בהתאם לתקנון להעניק את האות לשלושה מועמדים: אילנה כהן, שלמה מזרחי ואורי מסלה. השלושה יקבלו את האות במעמד ראש העיר וחברי המועצה בישיבת המועצה הקרובה. בנוסף החליטה הוועדה להעניק שתי תעודות הוקרה מיוחדת לתושבת העיר, אורלי בן-שלמה ולתושב העיר, עופר פרנסא על תרומה ועשייה משמעותית למען הקהילה בכלל ובתקופה זו בפרט.

אילנה כהן – מנהלת עסק להכנת עוגיות והפקת אירועים, פעילה ותרומת למען משפחות מעוטות יכולת בעיר. מיד בפרוץ המלחמה פתחה אילנה חמ”ל סיוע רחב בביתה להכנת אלפי ארוחות חמות לחיילים, למשפחות קשות יום, למשפחות מילואימניקים וכוחות הבטחון. אילנה גייסה מתנדבים שסייעו לה לעמוד בביקוש העצום ולא פעם מימנה את ההוצאות הגבוהות מכיסה הפרטי. בנוסף סייעה בהתנדבות מלאה לקיים אירועי חינה וחתונות של חיילים בזמן המלחמה.

שלמה מזרחי- שלמה הינו גימלאי שבפרוץ המלחמה התנדב לסייע מניסיונו העשיר בתחומי הבטחון והחירום והעמיד את עצמו לטובת אגף הבטחון העירוני. שלמה יזם ביקורת מוכנות ב-261 ממ”דים ומקלטים פרטים בעיר, ליווה אישית את צוותי העבודה בשיפוץ מקלטים בבניינים משותפים בשיתוף העירייה ומשרד הבינוי והשיכון.

אורי מסלה– בתקופת המלחמה התגייס אורי למבצעי התנדבות משמעותיים ונרחבים שכללו גיוס ציוד חיוני אשר נדרש בשטח לחיילים וחיילות צה”ל. כפעיל חברתי במשך שנים ארוכות פעל אורי לגיוס מוצרי מזון חיוניים והעברתם בסיוע מתנדבים לכוחות צה”ל ברצועת עזה. בנוסף, החליט אורי להקים קרן ייעודית אשר משמשת לסיוע לחיילים ועד כמה גייס למטרה זו כ-60,000 ₪, מרביתם מקרב בני הקהילה האתיופית בעיר.

 

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן