news08.net/ads.txt

“נבחרתי לשנות, ובתוך כל המערכת הפוליטית המורכבת, אתעסק בעשיה למען, וכל עוד אצליח, אמנע ממלחמות פוליטיות”

סגן ראש מועצת גדרה ויו״ר מרכז אופק, סהר רווח, אינו מתכוון להתנצל בפני איש ובוודאי לא בפני האופוזיציה או מי מתומכיה, על בחירתו לתפקיד, הסמכויות שהואצלו לו ונכונותו לעשות טוב עבור המושבה.

ברשומה שפרסם לאחרונה ברשת החברתית, ציין רווח “אינני פופוליסט, אין בכוונתי לנהל את העשייה הציבורית שלי דרך פוסטים משסעים בפייסבוק למען אהדה ציבורית. אני לא מתכוון להגיש הצעות לסדר שאינן ברות ישום ולא עומדות במבחן המציאות התקציבית של גדרה, בנוסף, אני לא מתכוון לשלוח מכתבים לראש המועצה למען פרסום עדויות. צריך לזכור שמדובר כאן בניהול ישוב בצורה אחראית, ולא במערכת בחירות שלא נגמרת”.

“כל החלטה שסיעתי ואני מקבלים היא לאחר ששקלנו את כל הגורמים בכובד ראש, ומאחורי כל החלטה תמיד יש רציונל שניתן להסבירו ואף אשמח להסביר לכל המעוניין. כאשר תמיד טובת התושבים על מול עיני”, הוסיף.

רווח שיתף את התושבים וסיפר כי לפני מספר ימים ראש המועצה החליט להחליף את השאטלים הנוסעים לרכבת עקב הפסקת המימון של משרד התחבורה, בקו תחבורה ציבורי, קו 30 ולתגבר את הקו לנוחיות התושבים. “כאשר גיליתי על קבלת ההחלטה הגעתי למשרדו של ראש המועצה כדי ללמוד את הנושא”, כתב, “לאחר פניות תושבים אלי, התברר לי כי קו 30 לא מסונכרן עם שעות יציאת הרכבת, וגם, עוצר בתחנה אחרת של הרכבת. פניתי לראש המועצה ולמספר גורמים מקצועיים בתחום התחבורה, על מנת למצוא פיתרון לנושא שגם עומד בתנאים התקציביים וגם מרצה את התושבים”.

בתוך כך התקיימה פגישה בין גמליאל ורווח בנושא, לצורך המשך טיפול והרצון הוא לקיים שיתוף ציבור בכדי שהתושבים יהיו שותפים מלאים לתהליך. את הרשומה סיים רווח כך: “אני נבחרתי לשנות, ובתוך כל המערכת הפוליטית המורכבת, אתעסק בעשיה למען, וכל עוד אצליח, אמנע ממלחמות פוליטיות שאינן רלוונטיות לחייהם של תושבי גדרה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן