נבחרת החדשנות של רחובות בתחום החינוך יוצאת לדרך

ראש העיר, רחמים מלול: “רחובות מורכבת מפסיפס אנושי מגוון ואיכותי, נשמח שתושבים בעלי עניין ייקחו חלק בנבחרת החדשה, ישפיעו על עתיד הדור הבא ויובילו יחד איתנו עשייה חינוכית חדשנית ומשמעותית”

חושבים שיש לכם מה לתרום לדור העתיד?

לקראת יום החדשנות והיצירתיות העולמי החל מחר: לאחר תכנון ארוך ומשותף עם הנהגת ההורים ולציון יום החדשנות העולמי, מינהל החינוך בעיריית רחובות יוצא ביוזמה חדשנית-שיתופית חדשה וקורא לתושבים להגיש את מועמדותם לנבחרת החדשנות החינוכית העירונית הראשונה מסוגה.

הקול הקורא מיועד לתושבות ותושבי העיר, בגילאים שונים וממקצועות שונים להצטרף לנבחרת הייחודית, לתרום מעולמות הידע שלהם ולקחת חלק בהובלת תוכניות ועשייה חינוכית חדשנית בעיר.

בשלב הראשון של פעילות הנבחרת, חברי הקבוצה ילמדו מטובי המומחים בארץ וישתתפו בהרצאות בנושאי חדשנות ופיתוח חשיבה יצירתית. בשלב השני של הפעילות, חברי הנבחרת יתאספו יחד לחשיבה משותפת כדי למצוא פתרונות לאתגרים ולפתח יוזמות חדשניות לטובת תלמידות ותלמידי העיר, בכל הגילאים ובכל מוסדות החינוך.

מינהל החינוך בעיר מזמין את תושבי העיר שתחומי החינוך והחדשנות קרובים לליבם להוביל עשייה חינוכית חדשנית להצטרף לנבחרת. כדי להגיש מועמדות לתכנית יש למלא את הפרטים באתר בעירייה, לצרף קורות חיים ומכתב נלווה המציג את הזיקה שלכם לתחומי החינוך והחדשנו.

להגשת מועמדות לנבחרת לחצו על הקישור הזה: http://bit.ly/3noq9Nz – מספר המקומות בנבחרת מוגבל.

למידע ופרטים נוספים על התכנית ניתן ליצור קשר עם איילת הראל, מנהלת מחלקת שותפויות וקידום חדשנות במינהל החינוך בטל’ 08-939-2153 או בדוא”ל: [email protected]

ראש העיר, רחמים מלול: “העיר רחובות מורכבת מפסיפס אנושי מגוון ואיכותי ולכן נשמח שתושבים בעלי עניין ייקחו חלק בנבחרת החדשה, ישפיעו על עתיד הדור הבא של העיר ויובילו יחד איתנו עשייה חינוכית חדשנית ומשמעותית”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום: “תפקידנו הוא ללמד אבל גם ללמוד, להיות קשובים ולקדם חינוך חדשני המתמודד עם האתגרים שעומדים לפנינו. אני שמח להציע לתושבים להצטרך לנבחרת חינוכית-איכותית הראשונה מסוגה ברחובות ולפעול למען הילדים של כולנו”.

אפרת צוקרמן, ראש מינהל החינוך: “אין הזדמנות טובה יותר מיום החדשנות העולמי כדי להציג תכנית חינוכית חדשנית, ערכית ושיתופית הרותמת את הידע, הרצון, הכישורים של תושבי העיר לטובת התלמידות והתלמידים”

צופית גולן, יו”ר הנהגת ההורים ברחובות: “הילדים שלנו הם העתיד. התוכנית החדשנית שמוביל מינהל החינוך היא הזדמנות לאחד כוחות ויחד אנשי מקצוע, תושבים והורים, לחדש ולקדם פתרונות מחוץ לקופסא בתחום החינוך. אני שמחה על היוזמה ומברכת על השותפות”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן