נבחרת ‘שלוה-סקוני’ תשתתף במרתון ניו יורק 2024

260 חברי הנבחרת יקדישו את הריצה שלהם למען עם ישראל, ניצחון הרוח וחיזוק האחדות, הביחד וקבלת האחר, וזאת כדי שילדי ומשפחות שלוה יוכלו לכבוש את המרתונים האישיים שלהם על בסיס יומי

נבחרת ‘שלוה-סקוני’ למרתון ניו יורק 2024 יוצאת לדרך: 260 רצות ורצים יקדישו את האימונים שלהם להשבת החטופים

נבחרת הריצה של ארגון שלוה היא הנבחרת הראשונה והיחידה שיוצאת מישראל למרתון היוקרתי ביותר בעולם- מרתון ניו יורק.

לאחר שהנבחרת דחתה את השתתפותה במרתון ניו יורק נוב’ 2023 עקב אירועי ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות הברזל וכל 120 הרצות והרצים שהתאמנו במשך כחצי שנה נשארו בישראל, השנה מתוכננת לצאת נבחרת גדולה יותר של 260 חברים המהווה את אחת הקבוצות הגדולות ביותר בעולם שמשתתפות במרתון, שאינה מארה”ב.

באירוע השקת הנבחרת שהתקיים במרכז שלוה בירושלים, נפגשו כל 260 הרצות והרצים מכל רחבי ישראל, מכלל המגזרים, הגילאים והמקצועות.

כיבדו בנוכחותם קלמן סמואלס מייסד ונשיא ארגון שלוה, חניתה מי-טל מנכ”לית סאקוני- נותנת החסות הראשית, יואב ברוק בעלים איסתא ספורט, יוחנן סמואלס מנכ”ל שלוה, דנית ועמוס ריינד בעלים ריינד-אופטיקס ואיתמר שבח משנה למנכ”ל שלוה ומי שיזם את פרויקט מרתון ניו יורק בארגון.

כמו כן, כל חברי הנבחרת קיבלו את מדי האימון של סקוני שנבחרו השנה בצבע הצהוב שעליהם הודפס סמל השבת החטופים, להעלאת המודעות והקדשת האימונים לחזרתם.

את הנבחרת המונה כאמור 260 חברות וחברים יוביל סער בוכבינדר, רץ על הרצף האוטיסטי אלוף הספיישל אולימפיקס במקצי 5,000 ו-10,000 מטר וירוצו בה גם מגישת מהדורת חדשות 13 הילה קורח, משנה למנכ”ל בנק יהב אסף גיל, מנהל מותג פיניש באירופה ואוסטרליה עמוס פם ועוד.

על מנת שהנבחרת תוכל לצאת ולייצג את ישראל בכבוד ישנם נותני חסויות וביניהם סקוני כחסות הראשית, בנק יהב, מותג ניקיון המדיח פיניש, תנובה GO, ריינד אופטיקס, קרן גוש עציון לפיתוח, נדב דמרי תיירות ומייפל פיננסים. את הליווי התעופתי, התיירותי והלוגיסטי לנבחרת מעניקה איסתא ספורט הנציגה הבלעדית של מרתון ניו יורק בישראל.

נבחרת ‘שלוה סקוני’ התחילה את דרכה בשנת 2022 ועשתה היסטוריה כאשר לראשונה יצאה נבחרת ישראלית של 65 רצות ורצים שרצו את מקצה המרתון המלא (42.2 ק”מ) עבור ילדי שלוה, וכל אחד מהם גייס תרומות עבור הילדים ומשפחותיהם.

בשנת 2023, המספר כמעט הוכפל ו-120 רצות ורצים הרכיבו את הנבחרת, שכאמור אינה יצאה לאור המלחמה.

כעת, 260 חברי הנבחרת יקדישו את הריצה שלהם למען עם ישראל, ניצחון הרוח וחיזוק האחדות, הביחד וקבלת האחר, וזאת כדי שילדי ומשפחות שלוה יוכלו לכבוש את המרתונים האישיים שלהם על בסיס יומי. כי בשלוה מאמינים שלכל אדם, בכל גיל, מגיעה ההזדמנות לממש את הפוטנציאל הטמון בו.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: אבישי בדולח

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוד
דוד
1 month ago

גם אתם יכולים לקחת חלק במפעל החסד האינסופי והמטורף של שלוה..
כל תרומה או שיתוף יתקבלו בברכה!!

https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/124871?123

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוד
דוד
1 month ago

גם אתם יכולים לקחת חלק במפעל החסד האינסופי והמטורף של שלוה..
כל תרומה או שיתוף יתקבלו בברכה!!

https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/124871?123

דילוג לתוכן